پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سقوط بالگرد امدادی در جاده هراز / مرگ تکنیسین اورژانس + تصویر

یک فروند بالگرد امدادی در جاده هراز سقوط کرد.

0

 

به گزارش پایگه خبری چهاردانگه، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام خبر سقوط یک فروند بالگرد امدادی در محور هراز اظهار داشت: حدود یک ساعت پیش گزارش سقوط یک فروند بالگرد امدادی از نوع «میل» در محدوده گزنک هراز در استان مازندران گزارش شد.

 

وی ادامه داد: به دنبال گزارش‌های اولیه از سقوط این بالگرد متأسفانه احتمالا خلبان کشته شده و یکی از سرنشینان نیز مجروح شده است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: این بالگرد امدادی قصد داشت به محل وقوع یک حادثه اعزام شود که متأسفانه به دلایلی که هنوز مشخص نشده سقوط کرده است.

 

به گفته رحمانی در حال حاضر ترافیک در محور هراز روان گزارش شده است.

 

۱۳۹۵۰۶۳۱۱۰۲۲۴۳۸۴۲۸۷۱۱۱۹۴

 

پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه یک فروند بالگرد ۱۱۵ اورژانس در منطقه گزنگ آمل در جاده هراز سقوط کرده است، اظهار داشت: تاکنون مرگ یک نفر گزارش شده است.

 

سرپرست اورژانس کشور درباره جزئیات بیشتر اینت حادثه عنوان کرد: بنده هم اکنون در حال رفتن به منطقه سقوط این بالگرد هستم.

 

همچنین در این راستا نیکزاد – رئیس جمعیت هلال احمر آمل نیز در توضیح بیشتر با اشاره به اینکه این بالگرد دقایقی قبل در منطقه گزنگ آمل سقوط کرده است، عنوان کرد: گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شدند و اطلاعات تکمیلی در خصوص تعداد سرنشینان و علت سقوط پس از بررسی اعلام می‌شود.

 

تکنیسین اورژانس مازندران در حین انجام ماموریت به شهادت رسید

 

به گزارش وزارت بهداشت، در پی سقوط یک فروند بالگرد اوژانس در حین انجام ماموریت، در منطقه گزنک جاده هراز، تکنیسین اورژانس به شهادت رسید.

 

براین اساس یک فروند بالگرد اورژانس ۱۱۵ مازندران که صبح امروز برای انتقال مصدومین سانحه منطقه گزنک در هراز در هنگام فرود به دلیل گرد و غبار فراوان و کاهش دید با ستون برق جاده برخورد کرد دچار سانحه شد و در این سانحه تکنیسین اورژانس ۱۱۵ مازندران به شهادت رسید.

 

این بالگرد مازندران قبل از انتقال مصدومین به داخل بالگرد دچار سانحه شد و بر اساس گزارشات اولیه خلبان و کمک این بالگرد سالم هستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.