پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سقوط اتوبوس حامل گردشگران عراقی در جاده کندوان و کشته شدن 26 نفردر این سانحه

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل توریست‌های عراقی در دره سیاه بیشه سقوط کرد.
رئیس پلیس راه مازندران تعداد کشته‌شدگان حادثه سقوط اتوبوس در محور کندوان را 25 نفر اعلام کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از فارس، نبیان  با تایید خبر سقوط یک دستگاه اتوبوس حامل توریسم عراقی در دره سیاه‌بیشه واقع در محور کندوان شهرستان چالوس گفت: تمام نیروهای امدادی برای نجات جان مسافران به منطقه اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اینکه اطلاعات دقیقی از وضعیت مجروحان و یا جان‌باختگان این سانحه نداریم، افزود: هلیکوپتر جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و سازمان هلال احمر استان البرز به منطقه کندوان اعزام شدند.

 

این مسئول با بیان اینکه اورژانس 115 تاکنون تعدادی از مجروحان را به بیمارستان شهرستان چالوس منتقل کرده است، اظهار کرد: هنوز آمار دقیقی از کشته‌های حادثه سقوط اتوبوس در دره واقع در سیاه‌بیشه نداریم.

 

نبیان با اعلام اینکه مسیر تردد اتوبوس در جاده کندوان به سمت شهرستان چالوس بود، خاطر نشان کرد: این سانحه در منطقه ولی‌آباد اتفاق افتاد. معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی هلال‌احمر و اورژانس 115 در منطقه برای نجات جان مسافران حاضرند.

 

جعفر محمدنژاد  با اشاره به حادثه سقوط اتوبوس به دره در منطقه هریجان در کحور کندوان اظهار کرد: در این حادثه تاکنون 24 نفر از سرنشینان اتوبوس کشته و 12 نفر مصدوم شدند.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد سرنشینان این اتوبوس 40 نفر بودند، گفت: نقص فنی علت بروز حادثه بوده است.

 

به گزارش فارس، این اتوبوس سانحه دیده 40 مسافر داشت که در اثر سقوط به دره در ساعت 17 موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از سرنشینان این اتوبوس شد.

 

در حال حاضر نیروهای امدادی و آمبولانس در منطقه حضور دارند.

 

اعزام بالگرد برای انتقال مصدومان به بیمارستان طالقانی و رازی چالوس از اقدامات نیروهای امدادی برای نجات سانحه‌دیدگان بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.