پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سعیدی کیاسری عضو هیئت منصفه جدید مطبوعات مازندران شد

در راستای اجرای ماده ۳۶ از فصل ۷ قانون مطبوعات کشور، اعضای هیئت منصفه جدید مطبوعات مازندران با حکم رئیس‌کل دادگستری استان مشخص شدند.

6

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، هیئت منصفه مطبوعات هر دو سال یک بار در مهرماه به ریاست نماینده قوه قضاییه و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس شورای اسلامی شهر مرکز استان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه مرکز استان تشکیل می‌شود.

 

هیئت منصفه مطبوعات متشکل از ۱۳ نفر مورد اعتماد عمومی و از بین گروه‌های مختلف اجتماعی انتخاب که باید دارای شرایط حداقل ۳۰ سال سن و متاهل، نداشتن سابقه محکومیت موثر کیفری، اشتهار به امانت، صداقت و حسن شهرت باشند.

 

اعضای هیئت منصفه موظف هستند در جلسات این هیئت حضور یابند. تمامی اعضای هیئت منصفه مطبوعات مازندران در مراسمی، بر دقت و سلامت وظایف محوله سوگند یاد کردند.

 

Alireza-saeidi-kiasari

 

علیرضا سعیدی کیاسری فعال حوزه رسانه چهاردانگه ای استان و رئیس خبرگزاری پانا در استان مازندران و فعال حوزه ی فرهنگ به عنوان یکی از اعضاء هیئت منصفه جدید مطبوعات استان مازندران انتخاب شد

 

اعضای هیئت منصفه جدید مطبوعات مازندران علاوه بر آقای سعیدی کیاسری آقایان حجت‌الاسلام یوسف پور، وحید براری، عباس زارع، سید علی سلیلی، ذبیح اله ذبیحی، حسین علی‌زاده، علی خانلری المشیری، محمدتقی معتمدی تلاوکی، رستم دهقان، فرامرز درخشنده، عقیل زروک، علی‌رضا سعیدی کیاسری و حسن افشار می باشند.

 

علیرضا سعیدی کیاسری فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تئاتر از دانشکده هنر و معماری تهران از روزنامه نگاران و هنرمندان نام آشنای استان مازندران است که بیش از دو دهه است در عرصه رسانه و هنر مازندران به فعالیت اشتغال دارد و موفق به کسب افتخارات بسیاری در سطوح مختلف شده است.

 

پایگاه خبری چهاردانگه به این هنرمند و فعال رسانه ای چهاردانگه ای تبریک گفته و برای وی در عرصه ی جدید کار رسانه ای و فرهنگی آرزوی سربلندی و موفقیت دارد.

 

6 نظرات
  1. كياسري می گوید

    با سلام خدمت جناب آقای سعیدی این مسئولیت را به ایشان تبریک عرض مینمایم

  2. حسن مرتضوي می گوید

    تبریک فراوان به دوست و هنر مند پر سابقه و متعهد به زادگاهش . إنشاءالله سطح کشوری را از دانش و تجربه شما بهره مند ببینیم

  3. عالمی می گوید

    این موفقیت را به دوست عزیزم جناب آقای علیرضا سعیدی تبریک عرض نموده انشاالله شاهد موفقیتهای ایشان در سطوح ملی و بین المللی باشیم.

  4. احمد کفشگر کیاسری می گوید

    با سلام جناب آقای سعیدی عزیز مسولیت جدید را به خدمتتان تبریک عرض می نمایم وامید آن دارم دراین راه موفق باشی

  5. علیرضا سعیدی کیاسری می گوید

    با سلام و عرض ارادت خاضعانه؛ از ابراز لطف و عنایت همه دوستان عزیز و ارجمند که بنده حقیر را مورد مهر خود قرار دادند صمیمانه سپاسگزارم.

  6. سید بشیر عمادی می گوید

    با سلام و احترام
    تبریک فراوان و آرزوی توفیق

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.