پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سطح اراضی صنعتی در مازندران ۱۰۰ درصد افزایش می یابد

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان شامگاه پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان با اظهار اینکه اعتبار شهرک هزار هکتاری شرق استان باید تأمین شود، گفت: با تکمیل و ساخت این شهرک، اراضی صنعتی استان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی ایجاد شهرک‌های جدید در مناطق غربی، مرکزی و بالادست را جزو اولویت‌های اقتصادی در استان ذکر کرد و گفت: استقرار صنایع در شهرک‌های صنعتی نیازمند برنامه ریزی و نیازسنجی است.

استانداری مازندران توسعه شهرک ۶۰ هکتاری تشبندان و ۲۰ هکتاری گردشگری در رامسر را جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: با اضافه و توسعه این شهرک‌ها مشکل تراکم واحدهای صنعتی در شهرک‌ها برطرف می‌شود.

حسین زادگان درباره پردیس پارک علم و فناوری در استان نیز گفت: این پردیس سبب اجرای صدها طرح مرتبط در حوزه سلامت می‌شود و ظرفیت‌های استان را افزایش خواهد داد.

وی در بخشی از سخنانش با تقدیر از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستانی توسعه تولید و اشتغال استان گفت: این ستاد تلاش‌های قابل توجهی در توسعه اشتغال، مهار سیل و کرونا در استان داشته است.

وی همچنین از ورود بنیاد برکت برای احیای کارخانه نساجی خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ درصد طرح‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان محقق شده است.

کد خبر 5059537
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.