پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سریال قطعی برق در منطقه بالادست چهاردانگه

سریال قطعی مجدد برق در منطقه بالادست چهاردانگه با با شروع فصل باران دوباره کلید خورد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: سریال قطعی برق در منطقه چهاردانگه مازندران مدتی بود که متوقف شد و چند ماهی مردم این منطقه کمتر با مشکل قطعی برق مواجه بودند.

 

مدتی بود که خبری از بابت قطعی طولانی مدت برق در این منطقه به گوش نمی‎رسید، در فصل گرم سال و زمانی که فعالیت کشاورزی در منطقه شروع می‎شد، کم آبی به ویژه آب آشامیدنی دامنگیر مردم می‎شود با شروع فصل سرد سال و آغاز بارش پاییزی و برف زمستانه مردم با قطعی برق مواجه هستند.

 

حکایت قطعی برق مردم در این منطقه مربوط به یک سال و دو سال اخیر نیست، از روزی که شبکه برق در این منطقه مستقر شد مشکل قطعی متناوب برق دامنگیر مردم بود و با وجود گذشت حدود ۱۵ سال از برق رسانی به منطقه این مشکل هنوز پابرجاست.

 

بیشتر مسؤولان استانی و شهرستانی در جریان قطعی برق متناوب این منطقه هستند، به این دلیل که هر محفل و مجلس که مسؤولان در آن حضور پیدا می‎کردند، گلایه قطعی برق، کمبود آب شرب و بحث انتقال زباله توسط مردم مطرح می‌شود ولی دست‌کم تاکنون هیچ کدام از این مشکلات رفع نشد.

 

به دلیل وسعت مناسبی که این منطقه دارد و زمین‌های مساعد برای کشت گندم و جو و در صورت تامین آب کشاورزی استعداد احداث باغ‌های سیاه ریشه نیز وجود دارد، ولی مشکلات زیرساخت به حدی جدی است که بیشترین مطالبه مردم تامین آب شرب در فصل گرم سال، رفع عیوب شبکه برق در فصل سرد سال است./فارس

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.