پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سریال تکراری افت فشار و قطع آب آشامیدنی روستاهای گهرباران در روزهای گرم کرونایی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، طی سال‌های اخیر کیفیت پایین، افت فشار، قطعی مکرر ساعتی و قطع روزانه آب آشامیدانی روستاهای بخش گهرباران شهرستان میاندورود به سریال تکراری مشکلات اهالی این منطقه تبدیل شده و گلایه بسیاری از روستانشینان را در روزهای کرونایی و هوای گرم تابستان به‌دنبال داشته است.

روستائیان عزت‌الدین و اناردین بخش گهرباران شهرستان میاندورود طی تماس‌های مکرر با خبرنگار خبرگزاری فارس از قطعی مکرر آب آشامیدنی روستاهای این بخش گلایه کردند.

روح‌الله حسن‌نژاد یکی از اهالی روستای عزت‌الدین از قطعی ۲ روزه آب آشامیدنی روستا خبر داد و با گلایه از اینگونه اقدامات گفت: این روزها که کشاورزان گهربارانی صبح تا شب در حال کار و برداشت شالی از اراضی کشاورزی هستند با توجه به داشتن کارگر نیازمند آب آشامیدنی هستند اما متاسفانه آب آشامیدنی ۲ روز قطع است.

*انتقال آب آشامیدنی از ساری و نکا به روستاهای گهرباران

عابدین نجفی یکی دیگر از اهالی بخش گهرباران شهرستان ساری اظهار کرد: به علت کیفیت پایین و قطعی چند روزه آب آشامیدنی روستا، آب مصرفی خود را با دبه‌های ۲۰ لیتری از ساری به روستا می‌آوریم و روزانه مصرف می‌کنیم.

وی بیان کرد: آب آشامیدنی روستای عزت‌الدین در روزهایی که وصل است هم با افت فشار و قطعی مقطعی روبه‌رو می‌شود و به‌عنوان مثال در ساعات ظهر آب آشامیدنی بسیاری از خانه‌ها قطع است.

یکی از اهالی روستای اناردین بخش گهرباران شهرستان میاندورود در این باره گفت: آب آشامیدنی روستا هر هفته یا در ساعت‌های مختلف روز قطع است یا چند روز پیاپی قطع می‌باشد که بعضی از هم‌محلی‌ها که هفته‌ای دو مرتبه از شهرستان نکا به روستا می‌آیند برای ما در دبه‌های ۲۰ لیتری آب آشامیدنی می‌آورند.

به گزارش فارس، سریال تکراری قطع آب آشامیدنی روستاهای بخش گهرباران شهرستان میاندورود به معضلی برای روستانشینان تبدیل شده و بسیاری از اهالی برای انجام کارهای غیر آشامیدنی از آب چاه استفاده می‌کنند و امیدواریم مسؤولان متولی این مسئله در استان و شهرستان میاندورود نسبت به برطرف کردن این معضل در روزهای کرونایی و هوای گرم تابستان اقدامات اساسی انجام دهند.

 /۸۶۰۳۱/غ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.