پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمربی نساجی خواستار تعویق دیدار با پرسپولیس شد

0

محمدرضا مهاجری جمعه شب در کنفرانس خبری پس از برد تیمش برابر گل گهر سیرجان گفت : تیم ما به  دلیل مصدومیت چند  بازیکن و حضور دو بازیکن در تیم ملی امید، در آستانه دیدار عقب مانده هفته دوازدهم برابر پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه است.

وی افزود : اگرچه بنای ما تعامل با تیم ملی امید است و تاکنون نیز این تعامل برقرار بود، ولی به دلیل وضعیتی که داریم انتظار می رود که سازمان لیگ دیدار عقب مانده ما با پرسپولیس را  به زمان دیگری موکول کند.
جلالی گفت : در صورت انجام دیدار در زمان پیش بینی شده، امیدواریم تیم ملی امید با درک شرایط تیم نساجی، بازیکنان ما را به نوعی برگرداند تا بتوانیم در این دیدار به همراه داشته باشیم.
بر اساس اعلام سازمان لیگ، دیدار عقب مانده هفته دوازدهم تیم پرسپولیس تهران و نساجی مازندران دهم آذر ماه سال جاری به میزبان قرمزپوشان پایتخت برگزار خواهد شد.
تقدیم برد به هواداران نساجی 
سرمربی نساجی همچنین با ابراز خوشحالی از برد تیمش پس از سه ماه ناکامی در دستیابی به پیروزی در لیگ برتر، گفت : به هر حال تیم نساجی پس از هفته ها ناکامی توانست به برد برسد و توانستیم به همراه هوادارانمان مزد صبوری و استقامت خود را بگیریم و این برد را باید به هوادارانی تقدیم کنیم که در شادی و غم، تیم ما را همراهی کردند.
وی افزود : این برد برای ما به اندازه ۶ امتیاز ارزش دارد و شرایطی را ایجاب کرد تا بتوانیم نسبت به آینده امیدوار شویم و هواداران خودمان را پس از هفته ها شادمان به خانه بفرستیم.
جلالی با اشاره به این که گل تیمش را در دیدار با گل گهر با تعامل بازیکنان تعویضی توسط محمد مهدی نظری به ثمر رسید، گفت : این که دو بازیکن تعویضی ما با همکاری هم توانستند گل پیروزی بخش را برای ما به ثمر برسانند، اعتماد به نفس به کادر فنی دادند تا بتوانند از این پس نیز تصمیم درستی را در تعویض اتخاذ کنند که مفید باشد.
وی از صبوری هواداران نساجی و تشویق تیمشان قدردانی و ابراز امیدواری کرد که نساجی از این پس بتواند با نتایج خوب به جایگاه اصلی خود در جدول رقابت های لیگ برتر برسد.
سرمربی نساجی در پاسخ به پرسشی در باره عدم استفاده از ” امید سینک ” در بازی های اخیر با وجود کمبود بازیکن، اظهار داشت: به هر حال بازی دادن بازیکنان در زمین از اختیارات سرمربی و کادر فنی است و دراین مورد هم مشکلاتی وجود دارد که نخواستیم از این بازیکن استفاده کنیم.
مهاجری افزود : این بازیکن بیش از یک ماه همراه تیم نبود و پس از آن برگشت و در حال تمرین کردن با تیم است و هر زمانی که لازم باشد از او نیز در زمین استفاده خواهیم کرد.
تیم نساجی در نخستین بازی نیم فصل دوم و هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر برابر گل گهر سیرجان با گل دقیقه ۶۳ محمد مهدی نظری به پیروزی رسید و با این پیروزی و کسب سه امتیاز ، ۱۶ امتیازی شد و با دو پله صعود در رده دهم جدول قرار گرفت.
دیدار رفت این دو تیم در نیم فصل اول با نتیجه ۱ – ۱ خاتمه یافته بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.