پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمایه‌گذاری برای پروژه‌ها باید با تایید بانک مرکزی باشد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، استاندار مازندران با اظهار اینکه لازم است با رئیس بانک مرکزی مشورت شود تا چند بسته سرمایه‌گذاری را به سرمایه گذار خارجی معرفی کنیم، گفت: پروژه‌هایی داریم که مجوز دارند و آماده سرمایه گذاری هستند و بانک مرکزی هم باید آنها را تایید کند.

یوسف نوری شامگاه ۱۳ خرداد در دیدار هیئت سرمایه گذاری چینی و عقد قرارداد برای احداث بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی آیت الله طبرسی ساری گفت: مازندران از بعد اقتصادی و در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات ظرفیت‌های خوبی دارد.

وی افزود: مازندران قطب کشاورزی برنج و مرکبات در ایران است و تراز کشاورزی بیشترین ظرفیت را در کشور دارد.

نوری با بیان اینکه بندر امیرآباد بزرگترین بندر کشور است که در مازندران قرارگرفته، تصریح کرد: مازندران نیازمند همکاری مشترک و سرمایه گذاری است.

استاندار مازندران یکی از سرمایه گذاری‌های پربازده را حوزه حمل و نقل دریایی و ریلی دانست و گفت: خرسندیم که با کشور چین ارتباط راهبردی داریم زیرا ۲ کشور دارای تمدن هستیم.

این مسئول با اظهار اینکه لازم است با رئیس بانک مرکزی مشورت شود تا چند بسته سرمایه‌گذاری را به سرمایه گذار خارجی معرفی کنیم، یادآور شد: پروژه‌هایی داریم که مجوز دارند و آماده سرمایه گذاری هستند و بانک مرکزی هم باید آنها را تایید کند.

یوسف نوری افزود: با پیگیری‌های لازم مجوز پروژه‌هایی که فاقد مجوز هستند را صادر می‌کنیم تا همکاری لازم را انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، هیئت سرمایه گذاری چینی در این دیدار اعلام کردند که مازندران سومین استان ایران است که به آن علاقه‌مند هستند و بدون حمایت رؤسای قبلی استان مازندران نمی‌توانستند در پیشروی پروژه‌ها موفق باشند.

سرمایه‌گذاری برای پروژه‌ها باید با تایید بانک مرکزی باشد

این هیئت چینی که برای ساخت بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی در شهرستان ساری وارد شد؛ توسعه زیرساخت بهداشت استان مازندران را مهم برشمردند و از استاندار مازندران تقاضای همکاری جهت زنده نگه داشتن پروژه‌های در دست اجرا را داشتند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.