پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سردار کمیل کهنسال: اسراییل دیگر هیچ تهدیدی برای ما نیست

1

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، بیست و پنجمین یادواره ۱۴ تن از آلاله های عاشورایی منطقه شویلاشت امروز ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ، اربعین سید و سالار شهیدان در روستای سرخ ولیک  با سخنرانی سردار کمیل کهنسال  و مداحی فضلی و با حضور مردم شهید پرور بخش چهاردانگه و مسئولین در اولین روز از هفته بسیج برگزار شد.

 

یادواره شهدای منطقه شویلاشت هر سالی در یکی از روستاهای چهارگانه شویلاشت ( خالخیل، سرخ ولیک، الیرد و کرسام) برگزار می شود.

 

yadvareh-shavilasht-24

 

سردار کمیل کهنسال از حضور در این مراسم ابراز خرسندی کرد و مردم بخش چهاردانگه را مردمانی ولایت مدار دانست که نقش بسیاری ویژه ای در طول ۸ سال دفاع مقدس داشتند.

سردار کمیل با اشاره به هفته بسیج و مصادف شدن ان با اربعین حسینی گفت شهیدان ما که بسیجی وار بدون هیچ چشمداشتی وارد میدان شدند و فقط گفتند الله و در این را ثابت قدم ماندند باعث شدند که انقلاب نو پای ما بماند والان شاهد صادر شدن انقلاب اسلامی و تشکیل حزب الله در کشورهایی مثل لبنان و عراق و یمن و سوریه و بحرین و… میباشیم .

 

سردار کهنسال افزود: با توجه به اقتدار ما، الان اسراییل دیگر هیچ تهدیدی برای ما نیست.

 

وی ویژگی های شهدا را  اخلاص در عمل، عدم توجه به مادیات، گوش به فرمان رهبر بودن و خدا ترس بودن از از شاخصه های مهم شهدا برشمردند.

 

با تشکر از پاسدار یوسفیان فرمانده بسیج منطقه گرماب به خاطر ارسال عکس و خبر

 

 

1 نظر
  1. اشرف نژاد می گوید

    روح همه شهیدان با سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) محشور باد.سردار عزیز امیدواریم سالها ی سال زنده باشی و روایتگر خاطرات ۸ سال دفاع مقدس برای نسل های آینده باشی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.