پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سردار حزنی: 170 میلیارد ریال به طرح‌های محرومیت‌زدایی در مازندران اختصاص یافت

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  سردار سید ضیاالدین حزنی امروز در جلسه قرارگاه محرومیت و آبادانی سپاه کربلای مازندران در سالن امامت ساری با اشاره به اینکه همواره در طول محرومان پشت سر انقلاب بودند اظهار داشت: سپاه در سه شهرستان بهشهر، تنکابن و ساری در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای کمک به محرومان مازندران فعالیت دارد.

وی افزود: سال 97 و 98 تعداد روستاهای محروم تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و سازندگی را افزایش خواهیم داد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه با اشاره به وجود چهار هزار و 193 مسجد در استان تصریح کرد: بیش از 17 میلیارد تومان طرح عمرانی و غیرعمرانی توسط سپاه و سایر نهادهای استان قرار دارد.

حزنی با بیان اینکه بیکاری، اعتیاد و طلاق، معیشت مردم و ناکارآمدی اقتصاد را قصد داریم در جامعه از طریق سپاه برطرف کنیم افزود: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در مازندران در جهت برطرف کردن محرومیت‌زدایی تلاش دارد.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران نیز با اشاره به اینکه کمک به اقشار محروم جامعه اقدامی پسندیده و شایسته است اظهار داشت: در دهه ولایت و امامت که متعلق به امام نخست شیعیان بوده سرشار از کمک به محرومان است.

وی افزود: جشن‌های غدیری در دهه ولایت و امامت در استان علوی تبار تبرستان برگزار شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فقرزدایی یکی از اقدامات مهم مولای متقیان بوده است، تصریح کرد: دشمن همواره به عداوت و دشمنی خود با ایران آرام و قرار ندارد و هیمنه استکبار اکنون در دنیا شکسته شده است.

طبرسی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در نقاط مختلف کشور توسط نهادهای انقلابی نظام امری اثرگذار و مفید در رفع محرومیت‌زدایی بوده است، افزود: با مردم بودن و خدمت به خلق از صفات انبیا الهی بوده که بسیار در دین اسلام سفارش شده است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.