پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرای تجاری مازندران در ولگاگراد روسیه افتتاح شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، سرای تجاری استان مازندران در فضایی به مساحت یکصد متر مربع همراه در طبقه فوقانی اتاق بازرگانی ولگاگراد روسیه با استقرار ۷۶ ویترین نمایشگاهی افتتاح شده است.

بر اساس تجربه تجاری چند دهه اخیر، ولگاگراد از جنبه‌های مختلف بهترین دریچه برای ورود به بازار روسیه و استان‌های برخوردار این کشور و از آنجا به شرق اروپا محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه پیش از این نیز در سال ۱۳۹۳ استان مازندران به نمایندگی از کشور در بندر آستاراخان مستقر شده بود، سرای تجاری استان مازندران در ولگاگراد مختص به استان مازندران خواهد بود و به صورت مستقیم از سوی استان مدیریت می شود.

بر اساس نظر کارشناسان ولگاگراد بر خلاف آستاراخان نه تنها دروازه ورود ما به کشور روسیه و ایجاد بازاری پایلوت برای تجار ایرانی در استان‌های همجوار محسوب می شود، بلکه خود به تنهایی با داشتن جمعیتی حدود سه برابری در مقایسه با آستاراخان، بهترین بازار برای تولیدات مازندران خواهد بود.

به گفته مسئولان بازرگانی و تجاری استان مازندران ، استان ولگاگراد به نوعی قلب مراکز تجاری روسیه محسوب می شود و با ورود به ولگاگراد و ایجاد سرای تجاری استان در آنجا، نگاه استان مازندران علاوه بر این استان به به استان‌های رستوف ، ساراتوف خواهد بود.

استان ولگاگراد با ۱۱۳ هزار کیلومتر مربع وسعت یکی از واحدهای فدرالی روسیه و مرکز آن شهر ولگاگراد است. این استان در جنوب غربی روسیه واقع است و جمعیت آن حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.