پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سخنرانی حجت الاسلام میرعمادی در کمیسیون اقتصادی مجمع جهانی تقریب بین مذاهب

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام سید احمد میر عمادی ، حجت الاسلام میر  عمادی امام جمعه خرم آباد طی سخنرانی در کمیسیون اقتصادی مجمع جهانی تقریب بین مذاهب گفت: یکی از ابعاد وحدت بین مسلمانان، وحدت اقتصادی است.

 

وی گفت: فعالیت های اقتصادی برپایه قسط و عدل به منظور تأمین نیازهای مردم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

 

میرعمادی خاطر نشان کرد: جهاد اقتصادی برای خدا عبادت است و تلاشهای اقتصادی بخشی از جهاد با دشمن است زیرا یک ملت فقیر همواره محتاج به بیگانگان است و هرگز استقلال، عزت و سربلندی را نخواهد دید و بیگانه همواره بر او مسلط خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: وحدت در جهت همکاری اقتصادی فراهم کننده زمینه برای وحدت سیاسی است.

 

ایشان با اشاره به طرح موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری، این موضوع را برای کشورهای جهان اسلام ضروری خواند و افزود: اقتصاد مقاومتی بایستی  باتکیه بر ظرفیت های داخلی بدون تکیه بر نفت و بر اساس تعاون و همکاری اقتصادی تحقق پیداکند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهترین مکان برای سرمایه گذاری جایی است که امنیت و وحدت در آنجا وجود داشته باشد و استان لرستان با برخورداری از این دو مولفه بستری مناسب برای تجار و بازرگانان جهان اسلام است.

 

امام جمعه خرم آباد در پایان سخنان خود بادعوت از تجار جهان اسلام برای سفر به لرستان و سرمایه گذاری در این منطقه، همکاری اقتصادی و سرمایه گذاری در استان را برای تجار جهان اسلام سودآور توصیف کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.