پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سایت جدید هیات فوتبال استان مازندران راه اندازی شد

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران خبر داد : پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان مازندران راه اندازی شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مهدی رضی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران در خصوص راه اندازی سایت جدید هیات فوتبال استان مازندران گفت :پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان مازندران با هدف اطلاع رسانی اخبار این هیئت و همچنین ورزش پرطرفدار فوتبال در استان مازندران راه اندازی شد.

 

وی ادامه داد : در سایت جدید هیات فوتبال استان مازندران اخبار تمامی بخش ها و کمیته ها به صورت جداگانه به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید و همچنین در صورتی که افرادی تمایل به برقرای ارتباط با هیات فوتبال استان را داشته باشند میتوانند ، از قسمت ” تماس با ما ” با ما در ارتباط باشند .

 

رضی با اشاره به این موضوع که طراحی این سایت هنوز به پایان نرسیده است افزود : در طول یکی دو هفته آینده طراحی این سایت کامل تر خواهد شد و بخش های جدیدی به سایت اضافه خواهد شد .

 

روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران در خصوص ایده های جالب بکار برده شده در این سایت توضیح داد و گفت : با همفکری دوستان بخش روابط عمومی ، بخش هایی را در سایت طراحی کرده ایم که به نوعی میتواند برای بازدید کننده جالب به نظر بیاید.در صفحه اول سایت قسمتی طراحی شده است که منتقدین میتوانند انتقادات خود را به صورت مستقیم برای رئیس و نایب رئیس هیات فوتبال ارسال کنند و آنها بعد از خواندن این مطالب ، پاسخ مورد نظر را به انتقاد ها خواهند داد . همچنین در تمامی صفحات داخلی و در قسمت ها و بخش های مختلف بنری طراحی شده است که نماد همان بخش و یا کمیته می باشد . به عنوان مثال در بخش واحد لیگ و اخبار لیگ های کشوری ، بنری از منتخب بازیکنان مازندرانی لیگ برتر در سر صفحه سایت به عنوان نماد این بخش قرار دارد و همچنین در بخش داوران ، نمادی از داورانی که در لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت کرده اند قرار دارد و همچنین به مانند این ها در تمامی بخش ها نماد مربوط به همان بخش قرار خواهد گرفت که این قسمت ها در طول یکی دو هفته آینده تکمیل خواهد شد . همچنین در قسمت منو سایت بخشی طراحی شده است که تیم ها میتوانند فرم های مربوط را به صورت مستقیم دانلود کنند تا برای دریافت یک فرم ساده مصافت طولانی هیات فوتبال استان مازندران را طی نکنند .

 

این مسئول در پایان گفت :سایت قبلی هیات فوتبال استان مازندران هم از این پس فقط جداول و برنامه بازی هارا بروز رسانی خواهد کرد و کلیه علاقه مندان به فوتبال می توانند با مراجعه به لینک زیر به سایت جدید هیات فوتبال استان مازندران مراجه نمایند وجدیدترین اخبار مربوط به این رشته را دریافت کنند.

 

آدرس سایت جدید ( پایگاه اطلاع رسانی ) هیات فوتبال استان مازندران

mazandaranfootball.com

شماره تماس کمیته روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران

رضی ۰۹۳۷۵۹۱۹۱۷۱

کهن روز ۰۹۱۱۱۵۸۱۶۳۶

l

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.