پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساکنان آسمان ، کتاب تخیلی با حوادث مختلف

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، آرش عظیمی با نوشتن کتاب “ساکنان آسمان ” قدم در مسیر سبک و سیاق نویسندگان بزرگ داستان تخیلی گذاشته تا بقول خودش از این طریق بتواند هم سن و سال های علاقمند به این نوع داستان ها را با نوشته های خود جذب بکند. 

جوانان و نوجوانان برای اقناع ناآرامی های روحی خود به سمت کتابهای تخیلی روی می آورند  به طوریکه کتاب نویسندگان داستان های سریالی همچون خون آشام را می توان به عنوان یکی از پرفروش ترین و پرمخاطب ترین کتابها نام برد.

شاید آن زمان نویسندگان مطرح جهان همچون ال . جی . اسمیت نویسنده کتاب خاطرات خون آشام و دارن اشاکنسی معروف به دان شان و نویسنده کتاب های هیجان انگیز سیرک عجائب و کوهستان شبح تصور نمی کردندکه نوجوانی ۱۴ ساله در دیگر نقطه جهان و در مازندران ادامه دهنده سبک و سیاق نویسندگی آنها باشد.

می توان از آرش عظیمی که در سن ۱۴ سالگی و اوج نوجوانیش نخستین نوشته های داستانیش را در قالب یک جلد کتاب ۱۲۸ صفحه ای به بازار کتاب عرضه کرد به عنوان نسخه ای از آن نویسندگان آمریکایی و ایرلندی معروف جهان قلمداد کرد . 

ساکنان آسمان که قرار است داستان هایش در چند جلد وارد بازار شود در جلد نخست آن به نام نبرد تاج و تخت به ماجرای ۲ برادر به نام های آرتور و مایکل می پردازد که بعد از فوت پدر برای تصاحب قدرت با یکدیگر می جنگند و پس از شکست یکی از برادران  مایکل ، روحش در تابوتی حبس می شود.

چلوه یکی از خدایان سه گانه و نمادی از خاطرات گذشته انسانیت به کمک روح محصور در تابوت آمد و آن را نجات داد.مایکل برای ایستادن در مقابل برادرستمکارش از نبردهای خدایان و مادر هستی یاری می گیرد تا بتواند در این نبرد پیروز شود .اما آرتور برادر ستمکار با زندانی کردن خواهر و برادرهای دیگر ، نجات آنها را منوط به کوتاه آمدن او از مبارزه اعلام کرد.

در  شانزده فصل این کتاب ماجراها و اتفاقاتی نظیر جنگ ۲ برادر ، فرار از زندان ، کمک کردن خدایان به صورت  صحنه های تخیلی به خواننده عرضه شد، صحنه ها به طوری ترسیم شده که بنا به گفته آرش عظیمی ، نویسنده کتاب سعی شده تا همان سبک نویسندگی و داستان پردازی دان شان و ال . جی. اسمیت در آن پیاده شود.

جلد نخست کتاب ساکنان آسمان نوشته آرش عظیمی سال گذشته در یکهزار نسخه توسط انتشارات مهوین در مازندران چاپ و به قیمت ۲۵ هزار تومان در بازار کتاب عرضه شد . 

همچنین ۱۵۰ صفحه از جلد دوم این کتاب با عنوان تاریخچه خون آشام ها تاکنون نوشته شد که بنا به گفته عظیمی تا پایان تابستان امسال نوشتن این جلد کتاب به پایان خواهد رسید .

۲۰۹۶/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.