پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سالتوی همت!

1

همت رو از اوایل سال ۸۰ می شناسم، زمانی که جزو حواریون علی کردان بود و تو ساختمان زرین واقع در خیابان ۱۸دی در رفت و آمد بود.

جایی که هادی ابراهیمی یکی دیگر از یاران حلقه کردان هم حضور داشت، معاون وقت علی لاریجانی تصمیم گرفت برای حضور در مجلس از صداوسیما انصراف بده که با مخالفت لاریجانی همراه شد.

همون موقع همت و رفقا اونجا داشتند نامه مخالفت لاریجانی رو آماده می کردند تا در یک اقدام تبلیغاتی اون رو به دست معتمدین شهرستان برسونند.

کردان هیچگاه کاندیدای مجلس نشد ولی هرگاه اراده کرد با قدرت نماینده ای به مجلس فرستاد، سلیم بهرامی در مجلس ششم و سید رمضان در دوره های هشتم و نهم از نمایندگان منتسب به این جریان بودند.

هادی بعدها با قدرت گرفتن کردان پله ها را دو تا یکی طی کرد و تا معاونت سیاسی استانداری هم رسید؛ اما همت راهی دانشگاه آزاد ساری شد و از حراست تا تدریس در دانشگاه آزاد را در یک دهه تجربه کرد.

او بعدها یکی دوبار شانس خودش را در انتخابات امتحان کرد یکبار دقیقه ۹۰ از ادامه رقابت انصراف داد و بار دیگر با کمتر از ۱۰ هزار رای شانس حضور در پارلمان شهری را از دست داد.

او که این مدت در حلقه سیاسیون حضور مستمر داشت لابی گری را خوب یاد گرفت، دیگه آن جوان خام دهه ۸۰ نبود، این بار با نزدیک شدن به عبوری یکی دیگه از یاران حلقه کردان شانس خودش را برای حضور در شهرداری امتحان کرد. موفق هم شد.

با رایزنی های او وعده های همت، قند توی دل شورای کم تجربه کیاسر آب شد و با ذوق فراوان او را به عنوان شهردار معرفی کردند.

در مورد شورای کیاسر در یادداشت بعدی مفصل صحبت خواهم کرد، اما این همت بود که با اقدامات ویترینی و عموما عوام پسند! همه نگاه ها را به خودش جلب کرد.

همین هفته پیش عوامل رادیو جوان را به کیاسر دعوت کرد و در دو روز متوالی با رپرتاژ آگهی آخرین پازل را سرجایش گذاشت تا همه متوجه تبلیغاتی بودن رفتار شهردار جوان بشند.

او با همراه کردن یکی دو عضو شورا شهر کیاسر و غیب موسوی دیگر عضو شورا که در حال حاضر در مراسم حج ابراهیمیه، جلسه شورا را از رسمیت انداخت.

محمدنژاد این مدت بین کیاسر، ساری و جویبار در رفت و آمد بود و آخرین بار در تالار پذیرایی مهرگان رویت شد.

شنیده شده شاید یکی از اعضای شورا رو بخوان به عنوان شهردار سوم شورای پنجم معرفی کنند که در نوع خودش جالب توجه و تاسفه!

همت با یک فن سالتو، اعضای شورای کیاسر رو ضربه فنی کرد و رفت مهد کشتی جهان!

 

سید روح الله شجاعی کیاسری

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    خوب مردم کیاسر بدانند که هر جریان منتسب به فرد خاص تخم مرغ دوزرده نداره اما حداقلش از لابی گری محمد نژآد مشخص بود که اهل کار نیست اهل شهرت است در جویبار هم دوام نمیاره چون مردم جویبار مطالبه گر هستند و محمد نژاد از عهده کار بر نمی اید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.