پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیر عامل سازمان مردم نهاد اهلی قلم
سازمان‌های مردم‌نهاد، ظرفیتی بی‌بدیل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه استان مازندران

0

سید علی سلطانی در دومین گردهمایی اعضای سازمان مردم‌نهاد «اهالی قلم شمال» که در کانون شهید آوینی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری با حضور سرکار خانم عالیه زمانی نماینده مردم شریف شهرستان ساری و میاندرود، پیشکسوتان تعلیم و تربیت استان و فرهنگیان جوان و اهالی رسانه برگزار شد، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد به واسطه اینکه پل ارتباطی بین دولت و مردم بوده و برآمده از بطن جامعه هستند، می‌توانند در رشد و توسعه استان و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری ایفا کنند.

در این گردهمایی که عصر سه‌شنبه ۱۹تیرماه در کانون شهید آوینی آموزش و پرورش ناحیه‌یک شهرستان ساری برگزار شد سلطانی با اشاره به اینکه قدردانی از شان و منزلت معلم وظیفه اصلی تمامی افراد جامعه به ویژه مدیران وزارت آموزش و پرورش است خاطرنشان کرد: معلّم مي‌سوزد و از اين سوختن، توقعي جزرضايت حق تعالي ندارد. ارزش نقش معلمان مانند ارزش كار پيامبران الهي است و تا ابد چنين خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه اتفاقات خوب زمانی رقم می‌خورد که جسارت در تصمیم‌گیری وجود داشته باشد، ادامه داد: مطابق نظر رهبر معظم انقلاب اگر جوانان به آموزش و پرورش نیایند و به تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نرسند، به آموزش و پرورش نخواهیم رسید.

در ادامه سید علی سلطانی، مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد اهالی قلم شمال با ابراز خرسندی از حرکت رو به جلوی جمعیت فرهنگیان جوان در استان مازندران، خواهان توجه و حمایت هرچه بیشتر مسئولین استانی از معلمان نخبه و موثر در ارتقای سطح فرهنگی جامعه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.