پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری میزبان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شد

دبیر اجرایی همایش و نمایشگاه گردشگری ایران گفت: همایش و نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران، مهر ۹۵ در ساری برگزار می‌شود.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: بابک پزشکی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد توسط شرکت توسعه گردشگری استان مازندران و با حمایت نهادها، سازمان های دولتی ذیربط و دانشگاه های معتبر کشور با هدف شناسایی نقاط ضعف و چالش های موجود در صنعت گردشگری،  در مرکز استان برگزار می‌شود.

 

وی، برقراری تعامل و ارتباط متقابل میان دانشگاه ها و سازمان های اجرایی، معرفی جاذبه های گردشگری و تلاش جهت توسعه و ترویج نقاط قوت آنها، ارائه راهکارهای نوین جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توسعه زیر ساخت های صنعت گردشگری، اشتغال زایی و کارآفرینی با حضور گسترده مدیران ملی، مدیران ارشد سازمان های مرتبط، سرمایه گذاران بنام داخلی و خارجی، اساتید برجسته، پژوهشگران و دانشجویان این حوزه برنامه‌ریزی شده است.

 

پزشکی افزود: شرکت توسعه‌ گردشگری استان مازندران، برگزار کننده‌ این همایش یکی از شرکت‌های اقماری شرکت توسعه‌ی گردشگری ایران و بازوی اجرایی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است که با هدف جذب سرمایه‌گذارهای داخلی و خارجی جهت توسعه‌ زیرساخت‌های گردشگری استان مازندران، شناسایی جاذبه های گردشگری استان و تلاش برای توسعه و ترویج نقاط قوت آنها، اشتغال زایی و کارآفرینی در عرصه‌ی گردشگری فعالیت می‌کند.

 

پزشکی در ادامه افزود از بخش های ویژه‌ی این رویداد بحث و تبادل نظر در حوزه‌هایی نظیر؛ آسیب شناسی برنامه‌های توسعه‌ی گردشگری و تعیین سیاستگذاری‌های متناسب با آن، توسعه گردشگری با حفظ منابع زیست محیطی، چشم انداز اقتصادی توسعه گردشگری و در قالب پنل‌ها، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و ارائه‌ی مقالات تخصصی است.

 

وی در پایان گفت در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی با حضور شهرداری ها، شرکت‌های معتبر فعال در عرصه گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های تامین کننده‌ی خدمات مورد نیاز هتل‌ها، مجتمع‌های تفریحی، مناطق آزاد کشور و … نیز برگزار خواهد شد که فرصت مغتنمی جهت معرفی تولیدات و خدمات شرکت کنندگان در این نمایشگاه خواهد بود.

 

دبیر این همایش گفت: پژوهشگران و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند تا ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ مقالات خود را به دبیرخانه‌ همایش به ایمیل cer.mtdc@gmail.com ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.