پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساحل فرح آباد ساری آزادسازی می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان ظهر شنبه در جلسه بررسی مسائل عمرانی شهر فرح آباد، مهمترین دغدغه امروز شهر فرح‌آباد را تصویب طرح هادی این شهر دانست و گفت: در تهیه تصویب طرح هادی، ضمن لحاظ کردن توسعه شهر، باید بر حفظ منابع ملی و اراضی کشاورزی نیز تاکید شود.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: شهر تازه تأسیس فرح‌آباد به دلیل جاذبه‌های خاص گردشگری، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه دارد.

رازجویان ساحل دریا و مسجد تاریخی را از جاذبه‌های گردشگری شهر فرح‌آباد دانست و افزود: حضور گردشگران فرصت است لذا با برنامه‌ریزی درست می‌توان از این ظرفیت برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه شهر استفاده کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح آزادسازی سواحل دریای مازندران، تصریح کرد: با آزادسازی سواحل در مجتمع‌های فرهنگی قوه قضائیه، تمام سواحل در فرح‌آباد ساری آزاد خواهد شد.

رازجویان افزود: برای توزیع اعتبارات به شهرهای مازندران نباید جمعیت ساکن آنها را دید زیرا شهرهای ساحلی مازندران در ایام تعطیل به دلیل حضور مسافرین، باید به چند برابر جمعیت ساکن، خدمات‌رسانی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران به ظرفیت آب‌بندان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: از تمام پتانسیل و ظرفیت‌های موجود، باید جهت توسعه شهر فرح‌آباد استفاده کرد وتوسعه شهر فرح‌آباد، می‌تواند در نهایت توسعه بیشتر شهرستان ساری را رقم بزند.

کد خبر 4982616
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.