پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زیر سوال بردن اقدامات موسسه همت عالی تحت عنوان فعالیت تبلیغاتی

انصاف در انتخابات را رعایت کنیم

4

خانم دکتر عالیه زمانی فرزند حاج مجتبی زمانی از معلمان خوش نام و مورد احترام و اعتماد شهرستان ساری بود و همیشه دل در گرو خدمت مردم داشت.

پدر بزرگ مادری ایشان آیت الله اسدالله زمانی از مجتهدین به نام بود و مردم شهرستان ساری و به خصوص شهر کیاسر و بخش چهاردانگه از ایشان به نیکی یاد می کنند به خصوص سرکشی همه مردم شهر کیاسر در ایام عید نوروز زبان زد است و دایی ایشان آیت الله مهدی زمانی از علمای به نام استان بود.

لذا تربیت در چنین خانواده ای ، دکتر عالیه زمانی را عاشق خدمت به مردم نمود و هر کسی در حوزه پزشکی مشکلی داشت به ایشان مراجعه و ایشان به حل مشکل اقدام می کرد.

این عشق خدمت به نیازمندان باعث شد تا خیریه همت عالی را در سال ۹۵ شروع به فعالیت و در سال ۹۶ از استانداری مازندران مجوز کسب کرد.

با همکاری صد پزشک مشغول خدمت به مردم نیازمند استان به خصوص شهرستان ساری و زادگاه خود بخش چهاردانگه و شهر کیاسر باشد.

یک پیج پر ادعای مجازی که فاقد هیچ اطلاعات هویتی است و خود را فراجناحی معرفی می کند با انتشار فیلمی از اقدامات خانم عالیه زمانی تحت عنوان تبلیغات انتخاباتی تحت پوشش درمان رایگان روستائیان به ایشان و گروه پزشکی خیریه همت عالی توهین نمود.

اکنون که بیش از صد بار خیریه همت عالی به روستاهای دور افتاده رفته و در این مشکلات کشور مشغول خدمت به نیازمندان است نباید اقدامات خدا پسندانه خیریه همت عالی را انتخاباتی دانست.

مهمترین مولفه انتخابات حق محوری و رعایت انصاف است اگر از کاندیدای انتخاباتی خود دل خوشی نداریم قانون عدالت و انصاف را رعایت کنیم

4 نظرات
  1. سرباز ولایت می گوید

    مطمئن باشید تبلیغاتی است.چون در مراسمهای مختلف هم با همه دست میده،پنج دقیقه ای صحبت میکنه.حالب چهاردانکه نیوز هم داره تبلیغش رو میکنه!!!!

    1. حامد خليلي ازني می گوید

      قطعا پایگاه خبری چهاردانگه نیوز از فعالیت های غام المنفعه تمام افراد خیر حمایت می نماید. نمونه آن تبلیغات رایگان و دایمی موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت و حمایت از کودکان سرطانی ماهک در سایت چهاردانگه نیوز نشان دهنده همین مدعاست. چهاردانگه نیوز بر اساس نیت افراد کار انجام نمی دهد فقط کارهای انجام شده را انعکاس می دهد.

    2. موسوی کیاسری می گوید

      همین هم جای شکرش باقیه ایشون وزیت رایگان میکنه و دارو میده رای می خواد دیگران فقط اومدن فریب دادن رای گرفتن الان طلبکار هم هستند تازه شما که سرباز ولایت هستید به حرف رهبر گوش کن رهبر فرمود به کسانی رای بدین که به درد مردم بخورند نه اونهایی که فقط فریب میدن از ولایت پیروی کن و دیگه فریب اونها رو نخور

  2. شاهین می گوید

    با سلام و خدا قوت
    خلاصه داره کار انجام میده….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.