پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زنگ خطر موج ششم کرونا در مازندران به صدا درآمد

۹۳ بیمار تازه مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

0

با شناسایی و بستری ۹۳ بیمار تازه مبتلا به دلتاکرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شمار بستری شدگان این بیماری به ۳۹۶ نفر رسید.

همچنین از این تعداد ۷۹ بیمار با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

شبانه روز گذشته نیز ۳ هم استانی، در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر اثر ابتلا به دلتا کرونا جان خود را از دست دادند.

در این مدت ۶۹ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

فوت ۳ بیمار کرونایی در حوزه مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بستری ۷۵ بیمار جدید کرونایی در مراکز تحت پوشش این دانشگاه، از ترخیص ۵۴ نفر با بهبودی نسبی در همین مدت خبر داد.

دکتر سیدعباس موسوی با بیان اینکه ۶۵ بیمار کرونایی با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند افزود: امروز ۳ مازندرانی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: هم اکنون ۳۰۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند.
دکتر موسوی به دو برابر شدن تعداد بیماران کرونایی، چند روز اخیر در مازندران در سایه توجهی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی اشاره کرد و نسبت به صدا درآمدن زنگ خطر موج ششم کرونا در استان هشدار داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم گفت: با پذیرش و بستری شدن ۱۸ بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، شمار بستری شدگان این بیماری به ۹۴ نفر رسید.

دکتر سید فرزاد جلالی، همچنین تعداد بیماران بدحال کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۱۴ نفر اعلام کرد و افزود: در این مدت نیز ۱۵ بیمار با بهبودی نسبی برای گذراندن بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: امروز هیچ مورد فوت کرونایی در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، ثبت نشده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.