پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زنگ انقلاب در مدارس منطقه چهاردانگه نواخته شد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه همزمان با سراسر کشور در لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب در ساعت 33: 9 در مدارس منطقه چهاردانگه نواخته شد.

مراسم نمادین در دبیرستان دخترانه شبانه روزی زینبیه(س) کیاسر با حضور حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه، جعفری ، بخشدار ، نجفی رییس اداره آموزش و پرورش و دیگر مسئولین بخش به صدا در آمد و برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر رسما آغاز شد.

با شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت مراسم دهه مبارک فجر امسال حال و هوای دیگری  دارد.

اجرای سرود سردار دلها به یاد شهید سلیمانی، دکلمه ، مقاله و شعر و سرود، نمایشگاه و جشنواره بومی محلی از برنامه های این روز بود.

نجفی رییس اداره آموزش و پرورش ضمن تبریک دهه مبارک فجر  و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و سردار شهید سلیمانی گفت:  انقلاب اسلامی حاصل خون شهدای گرانقدری است که با طاغوت مبارزه کردند و با وحدت و همدلی به رهبری امام (ره) توانست مسیر شکوفایی و پیشرفت را بپیماید.

وی افزود: همه ما باید توصیه های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم و در تحقق آن کوشا باشیم.

دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه ضمن تقدیر و تشکر از اداره آموزش و پرورش پیرامون برگزاری این مراسم گفت: دست آورد های انقلاب اسلامی استقلال،آزادی  و جمهوری اسلامی بود که  در سایه  همدلی و همراهی تمام احاد ملت  به رهبری حضرت امام خمینی تحقق پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: در جنگ تمام کشورهای دنیا از صدام حمایت کردند، اما رهبری داهیانه حضرت امام(ره) و جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام مانند سردار شهید سلیمانی موفق به شکست قدرت های شرق و غرب شدیم.

این مسئول بخش در پایان اظهار داشت: بهترین کار برای احاد مردم شریف ایران اطاعت از مقام عظمای ولایت است و به شما دانش آموزان  مطالعه به خصوص مطالعه تاریخ معاصر را توصیه می کنم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.