پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همزمان با سراسر کشور؛
زنگ انقلاب اسلامی در مدارس چهاردانگه طنین‌انداز شد

0

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ زنگ انقلاب اسلامی صبح امروز رأس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه همزمان با سالروز لحظه‌ی ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن توسط کاظمی بخشدار چهاردانگه و سایر مسئولین در دبیرستان شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) گرماب نواخته شد.

در این آیین باشکوه که بصورت همزمان در سایر مدارس منطقه نیز برگزار شد کاظمی بخشدار چهاردانگه، صدری نیا فرمانده سپاه، مهدی نژاد رئیس آموزش و پرورش، خادمی مشاور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان حضور داشتند.

بهمن یک روز به یادماندنی در تاریخ معاصر ایران است و در سال ۵۷ در همین ساعات بود که استقبالی بی‌نظیر از رهبر انقلاب در کشور صورت گرفت.

شایان ذکر است مسئولین شهری و منطقه ای در پایان جشن آغاز دهه مبارکه فجر و نواخته شدن زنگ انقلاب، از دانش آموزان برتر دبیرستان امام حسن(ع) گرماب تقدیر کردند.

“مسلم کاظمی” صبح امروز در آئین نواختن زنگ انقلاب اسلامی که در دبیرستان شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) گرماب برگزار شد گفت: این فجر انقلاب را به ملت شریف ایران و شما دانش آموزان و مسئولین عزیز تبریک عرض می‌کنم.در این روز ها باید از شهدای انقلاب ایران یاد کنیم؛ آنها برای عزت، سربلندی، رشد و پیشرفت مملکت و برای استقلال ایران عزیز شهید شدند.

نماینده عالی دولت در منطقه چهاردانگه ادامه داد: زنگ انقلاب زنگ آزادی و آزادگی است. آوای دلنواز حقیقت ایران اسلامی است.این صدای زنگ انقلاب به گوشمان باشد تا به هوش باشیم که این انقلاب دست ما امانت است و باید در حفظ آن تلاش کنیم.

وی ضمن بیان کرامات امام خمینی(ره) اظهار کرد: خواست خدا به این بود که امام در دوازدهم بهمن ۱۳۵۷ به آغوش وطن بازگردد و انقلاب با تقدیم شهیدان و جانبازان به پیروزی برسد.

کاظمی افزود: امام(ره) آمد تا جامعه ایران را از تبعیض، فقر، نابرابری و خشونت نجات دهد.انقلاب اسلامی برای مردم ایران عزت و کرامت هدیه آورد و به الگویی تمام‌ عیار برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد.

بخشدار چهاردانگه در پایان با تمجید از عملکرد عوامل برگزاری این مراسم باشکوه عنوان کرد: از خداوند منان خواستارم که توفیق پاسداری از حریم انقلاب اسلامی تحت رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری را به ما عطا کند.

“اسماعیل مهدی نژاد کیاسری” در آئین نواختن زنگ انقلاب که در سالروز ورود تاریخی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی در دبیرستان امام حسن مجتبی علیه السلام گرماب با حضور مدیران شهری و منطقه ای به صدا درآمد، یاد همه شهیدان انقلاب، شهدای استان، دوهزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی را گرامی داشت.

این مقام مسئول ضمن خوشامدگویی به همه مهمانان حاضر در این مراسم، از حضور بخشدار چهاردانگه، فرمانده سپاه منطقه و همکاران فرهنگی و همه حاضران قدردانی کرد.

وی با تاکید بر نقش انقلاب اسلامی در آگاهی مردم جهان افزود: «انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) با غلبه بر تاریکی های دنیا، مانند نوری بر جهان تابیده شد.»

مهدی نژاد ضمن مهم دانستن حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه شهدای این رویداد تاریخی تصریح کرد: «امروزه دشمن با ایجاد تفرقه های گوناگون در صدد سست کردن ایمان مردم نسبت به انقلاب است اما مردم ما همواره با بصیرت و بینشی صحیح ارزش های آن را حفظ می‌کنند.»

این مقام مسئول در پایان جایگاه امام خمینی (ره) در قلب مردم را بسیار والا و دست نیافتنی دانست و عنوان کرد: «معمار و معیار انقلاب ما امامی است که قلوب مردم را از آن خود کرده است و همه ی ما باید با الگو قرار دادن منش ایشان، انقلاب را به اهداف والای خود برسانیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.