پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زندگی نامه و وصیت نامه پاسدار شهید سید عبدل عمادی + تصاویر

شهید عمادي در سال 1338 در روستای سرخ ولیک واقع در بخش چهار دانگه متولد شد.

1

 

آقاي سيد هادي عمادي، خبرنگار و عكاس پايگاه خبري چهادانگه ساري، زندگي نامه و وصيتنامه و تصاويري از شهيد سيد عبدل عمادي را براي اين پايگاه خبري ارسال كرده اند.

 

زندگی نامه شهيد عمادي:

شهید عمادي در سال 1338 در روستای سرخ ولیک واقع در بخش چهار دانگه متولد شد. تحصیلات ابتدایی را تا کلاس پنجم به اتمام رساند و به خاطر فقر مالی نتوانست تحصیلات را ادامه دهد و در فصل کشاورزی همراه خانواده مشغول کار کشاورزی بوده و در ایام غیر کشاورزی به عنوان کارگری در شهر ساری مشغول بوده است. ایشان جوان متدین انقلابی و از ویژگی اخلاقی خوبی برخوردار بوده است و در میان دوستان سرآمد بود و مورد علاقه همه قرار داشت.

 

ایشان در سال 1359 ازدواج کرده است و به عنوان کادر رسمی وارد سپاه شد در صحنه های مختلف دفاع مقدس در جبهه حضور فعال پیدا کرده بود در حالی که بیش از یک سال از ازدواجش نگذشته بود در روز 2 مرداد 1360 در جبهه شوش دانیال به علت اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد و با لباس سبز سپاه به خیل ملکوتیان پیوست و شهید همانند حنظله غسیل الملائکه شد و با لباس سبز پاسداری به تماشای عرشیان رفت و حسین زمانش را لبیک گفت و مشتاقانه به جهاد فی سبیل الله هجرت کرد و جسم خاکیش را به افلاکیان پیوند زد و سر سفره عند ربهم یرزقون نشت و متنعم به رزق الهی شد.

شهيد عمادي در زادگاهش روستای سرخ ولیک با لباس سبز پاسداری به خاک سپرده شد. روحش از ما خشنود باشد ان شاء الله.

 

shahid-abdel-emadi-1

 

وصیت نامه شهید عمادی:

(( قل یاایهاالکافرون لا اعبد ما تعبدون ولاانتم عابدون ما اعبد ولااناعابدماعبدتم ولاانتم عابدون مااعبدلکم دینکم ولی دین ))”

(( بگو ای گروه کافران آنچه راکه شما می پرستید من نمی پرستم و آنچه میپرستم شما نمی پرستید و نه آنچه پرستیدید من میپرستم و نه آنچه میپرستم شما میپرستید دین شما بری خودتان و دین من برای خودم )) 

 

حضرت امام حسین(ع):

اگردین محمد(ص) جز به کشتن من پایدار نمی گردد پس ای شمشیرها مرا دریابید.

 

((وصی من پدرم می باشد))

خدمت پدر مهربانم سید عباس عمادی سلام. 

من به مدت 2 ماه در جبهه شوش دانیال مشغول مبارزه حق علیه باطل هستم. امیدوارم این اسلام عزیزمان پیروز بشود. وقتی که امام حسین میفرماید: آیا کسی هست که مرا یاری کند؟ ما باید پیرو امامان باشیم، وظیفه هر فرد مسلمان این است که در راه خدا جهاد کند. من از مرگ هراس ندارم چون هدفم اسلام و مکتبم قرآن و رهبرم امام خمینی(ره) می باشد.

 

پدر جان! من که کاری در زندگی برایت انجام نداده ام، امیدوارم مرا به بزرگی خودت ببخشيد و از من هیچ گونه ناراحتی نداشته باشید، شما باید افتخار کنید که فرزندتان این راه را پیموده است. امیدوارم راهم را ادامه دهید زیرا اسلام همیشه پیروز است. مرا در سرخ ولیک شویلاشت با لباس سپاه دفن کنید.

 

از مادرم خواهش دارم برایم زیاد گریه نکند، بلکه برایم چند سوره قرآن بخواند …   

 

نام و نام خانوادگی: سید عبدل عمادی

نام پدر: سید عباس

تاریخ و محل تولد: 1338 روستای سرخ ولیک

تاریخ و محل شهادت: 1360/5/2 شوش دانیال

علت شهادت: ترکش خمپاره

عضویت: پاسدار

مدت عمر: 22 سال

محل دفن: روستای سرخ ولیک

متاهل

 

shohada-sorkh-valik-6

شهید سید عبدل عمادی

 

shohada-sorkh-valik-3

شهید سید عبدل عمادی در کنار برادرش

 

shohada-sorkh-valik-8

shahid-abdel-emadi-2 

شهید عمادی رد کنار برادر و پدر بزرگوارشان

 

shahid-abdel-emadi-3

 

shahid-abdel-emadi-4

شهید عمادی با لباس دامادی

 

shohada-sorkh-valik-2

شهید عمادی با لباس سپاه

 

 

1 نظر
  1. امیر کیاسری می گوید

    شهادت مهر تایید خدای رحیم بر پرونده بندگان خاص خود است. شادی روح تمام شهدا بالاخص شهدای پاسدار صلوات. همچنین از آقای سیدهادی عمادی بابت ارسال زندگینامه و تصاویر شهید تشکر میکنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.