پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زمین خواری 20 میلیاردی در مناطق جنگلی ساری 

0

سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف يک فقره زمين خواري و تصرف اراضي ملی به ارزش 20 ميليارد ريال در مناطق جنگلی شهرستان ساری خبر داد. 

سردار”حسن مفخمی شهرستانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان ساری، افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند، شناسایی شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره جهادکشاورزی، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداري صورت پذيرفته، مشخص شد اراضی ملی در مناطق جنگلی، مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است .

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان20 میلیارد ریال برآورد شده است که در اين راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار مفخمی با بيان اينکه حفظ و حراست از بيت المال و اراضي ملی از اولويت هاي ماموریت پلیس است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این استان را از طریق پل ارتیاطی 110 به این پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.