پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زمینه رشد و جهش تولید در مازندران فراهم است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین محمدرضایی عصر دوشنبه در دومین جلسه قرارگاه نهضت جهش تولید، با اشاره به راه اندازی قرارگاه‌های متعدد در اقشار بسیج، گفت: بسیج کارگری، بسیج سازندگی، بسیج کشاورزی و صنعت و معدن به صورت مستقیم با جهش تولید مرتبط هستند.

رضایی با اعلام اینکه قرارگاه اصلی جهش تولید در سپاه کربلا با دبیری بسیج سازندگی است، افزود: همه فعالیت‌ها و قرارگاه‌ها باید زیر نظر بسیج سازندگی کار کنند و با هم افزایی کارها پیش برود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه قرارگاه جهش تولید یک قرارگاه عملیاتی است، خاطرنشان کرد: مباحث و طرح‌هایی که در این قرارگاه مطرح می‌شود در هیأت اندیشه ورز مورد بررسی قرارگرفته تا وارد فاز عملیاتی شوند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازهای امروز جامعه، اضافه کرد: با توجه به شعار سال باید جهش تولید در همه ابعاد مورد نیاز مردم صورت بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا استان مازندران را استانی مستعد در زمینه تولید برشمرد و افزود: در استان مازندران زمینه رشد و جهش تولید وجود دارد لذا ضروری است مردم را در زمینه اقتصاد مقاومتی همراه کرد چرا که اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد مردمی است.

رضایی با تصریح براینکه می‌بایست روستاها را در زمینه تولید دوباره فعال کرد تا به خودکفایی تولیدات برسند، تاکید کرد: باید توقعات رهبر معظم انقلاب را در سال جهش تولید برآورده کرد لذا بسیج کشاورزی در بخش جهش تولید می‌تواند تحول آفرین باشد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه به بسیج کشاورزی توانمندی و ظرفیت هر محله را باید احصا کند، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های مقاومت بهترین ظرفیت برای شناسایی مشکلات و تولیدات یک محله است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه به هم افزایی اقشار در بخش جهش تولید تاکید کرد و افزود: نباید در حوزه جهش تولید سلیقه‌ای عمل کرد باید با توجه به کار و اقتضائات کار را پیش برد.

رضایی با تصریح بر اینکه معیشت و اقتصادی مردم دچار مشکل شده است، اضافه کرد: برای حل مشکلات مردم باید کارجهادی کنیم و هرجایی که مردم دچار مشکل شدند ورود پیدا کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه آستانه مردم در برابر مشکلات بالاست، گفت: باید برای مردم کار کنیم چرا که این انقلاب مردمی است و مردم هستند که این انقلاب را نگه داشتند.

کد خبر 4995458
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.