پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زمینه دسترسی مردم کیاسر به گاز خانگی قبل از سرما فراهم شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه: حجت‌الاسلام یوسف‌علی تیموری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیاسر اظهار کرد: اهل تقوا به فرامین الهی عمل می‌کنند و حتی نزدیک اموال شبهه ناک هم نمی‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای گاز رسانی به شهر کیاسر، تصریح کرد: اقداماتی در این زمینه انجام شده است ولی از مسؤولان شرکت گاز درخواست داریم تا پیش از شروع سرما نسبت به گاز رسانی منازل اقدام شود.

امام جمعه کیاسر با اشاره به برگزاری جلسه شورای مشورتی در ارتباط با جمع آوری کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، بیان کرد: برای جمع آوری کمک‌ها باید به صورت منسجم عمل شود.

این مسؤول با اشاره به محرومیتی که در این منطقه وجود دارد، به تلاش‌های مسؤولان سپاه در چهاردانگه اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری کمک 17 میلیون تومانی و تهیه یک کامیون لوزام مورد نیاز مردم برای منطقه محروم ما قابل قدردانی است، انتظار است که متولیان به صورت جزیره‌ای عمل نکنند، مردم منطقه چهاردانگه بسیار دلسوز، فدارکار و ایثارگر هستند.

تیموری در ارتباط با پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در  سوریه، افزود: حذف این غده سرطانی مهلک اقدام بسیار بزرگی بوده است.

وی خاطر نشان کرد:  اقدام مقام معظم رهبری، شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی خدمت به بشریت و مستضعفان جهان است، این پیروزی الهی بود.

امام جمعه شهر کیاسر در ارتباط با حوادثی که این روزها کشور با آن درگیر است، افزود: با وجود مشکلاتی که مردم کرمانشاه با آن مواجه بودند در زمان حضور رهبر پروانه وار دو بر ایشان می‌چرخیدند.

وی اضافه کرد: حقایقی در این دیدار مشخص شد که زبان از بیان آن قاصر است در کنار این موضوع چهره افراد عافیت طلب که مشکلات مردم را درک نمی‌کردند و نمی‌کنند برای مردم مشخص شد.

تیموری ادامه داد: امیدواریم که افراد بی‌تفاوت هم مانند دیگر مردم برای خدمت رسانی پای کار آمده و نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های انجام شده در جبهه مقاومت برای حذف داعش از صفحه روزگار، بیان کرد: آمریکا، رژیم صهیونستی و عربستان در تولد و هدایت داعش موثر بودند.

امام جمعه شهر کیاسر با انتقاد از کسانی که حضور نظامی ایران در سوریه را غیر قابل توجیه می‌دانند، افزود: این افراد بفرمایند که شما با دیپلماسی کدام مشکل کشور را توانستید حل کنید، برجامی که صحبت‌های زیادی درباره آن می‌کنید خسارت محض است،آیا برجام توانست مشکلات تحریم را حل و فصل کند یا تحریم روی تحریم آمد، چرا واقعیت‌ها را نمی‌بینید.

وی در پایان گفت: پیروزی جبهه مقاومت بر داعش نشان داد که در برابر دشمن تا دندان مسلح باید پایداری، مقاومت و ایستادگی به خرج دهیم تا به اهداف عالیه دسترسی پیدا کنیم/ فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.