پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زخمی شدن دو نفر بر اثر برخورد موتور سیکلت با سمند

رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری از وقوع تصادف در محور ساری به کیاسر خبر داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت به سمند برخورد کرده و دو نفر به شدت مصدوم شدند.

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، ابراهیم ولاشی امروز ( پنجشنبه 8 خرداد 1393 ) در گفت‌وگو با فارس از برخورد شدید موتور سیکلت با یک دستگاه سمند در ورودی شهر کیاسر خبر داد و تصریح کرد: در این سانحه دو راکب موتور سیکلت به شدت زخمی شدند که به دلیل نزدیک بودن محل تصادف به اورژانس اقدامات درمانی بر روی مجروحان انجام شد.

 

رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری در ادامه به تصادف دیگر در این محور نیز اشاره کرد و گفت: قبل از وقوع این سانحه نیز صبح امروز در این مسیر شاهد انحراف به چپ یک‌دستگاه وانت بودیم که در این سانحه نیز دو نفر دیگر مجروح شدند.

 

این مسئول در ادامه با اشاره به افزایش میزان تصادفات در این محور گفت: باریک بودن جاده و حجم بالای تردد در این مسیر و عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از عوامل اصلی بروز تصادف در این محور کوهستانی است.

 

ولاشی با اعلام اینکه جاده ساری، کیاسر و سمنان یک محور بین‌المللی به حساب می‌آید، ولی از امکانات یک جاده درجه پایین در کشور هم برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: مسئولان باید درباره بهسازی این محور کوهستانی اقدامات مناسبی در دستور کار قرار دهند.

 

رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری به انتقال زباله ساری به روستاهای بالادست این منطقه اشاره کرد و گفت: ریزش زباله در این مسیر یکی از دلایل اصلی بروز تصادف است که در این ارتباط نیاز است مسئولان توجه بیشتری داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: روزانه بیش از 10 کامیون زباله در این مسیر تردد می‌کند که برخی از این ماشین‌ها تجهیز نیستند و شاهد ریزش زباله در این مسیر هستیم که اگر نسبت به تجهیز این ماشین‌آلات اقدام نشود، شاهد رشد میزان تصادفات در این محور خواهیم بود.

 

ولاشی به وقوع چندین تصادف خطرناک در این محور در روزهای اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر شاهد سقوط یک دستگاه کامیون بر روی یک پیکان بار بودیم که در این تصادف چهار نفر مجروح و حدود دو ساعت برای نجات جان مجروحان زمان صرف شد.

 

1 نظر
  1. کیاسری می گوید

    تیتر می زنید تصادف سمند عکس تصادف 206 می گذارید
    ……………………………..
    چهادرانگه نیوز: عکس مربوطه تزئینی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.