پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زخمی‌های اتوبوس واژگون شده در مازندران مرخص شدند

0

دکتر علی عباسی عصر روز شنبه  در گفت و گو  با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : در این حادثه ۱۹ نفر  جان خود را از دست دادند که تاکنون اجساد  ۱۵ نفر از کشته شدگان این حادثه با حضور خانواده های آنها شناسایی و به زادگاهشان انتقال داده شد.
وی گفت : تاکنون کسی برای شناسایی چهار نفر از کشته شدگان باقی مانده مراجعه نکرده است و اجسادشان همچنان در سردخانه مراکز درمانی برای شناسایی وجود دارد.
عباسی از مسافران بازمانده اتوبوس واژگون شده و کسانی که از خانواده این کشته شدگان اطلاع دارند، خواست تا نسبت به شناسایی این افراد اقدام کنند.
ترخیض ۱۹ مسافر مصدوم اتوبوس مرگ 
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران همچنین گفت که بر اساس  آخرین اطلاعات بیمارستانی ۱۹ نفر از مسافران مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس محور سوادکوه در مازندران از مراکز درمانی استان مرخص شدند.
وی افزود : پنج نفر از مصدومان نیز همچنان در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارند که پیش بینی می شود تا چند روز دیگر از بیمارستان مرخص شوند.
عباسی گفت : حال مصدومانی که همچنان بستری هستند ، رضایتبخش توصیف شده است.

بامداد روز پنج شنبه ۱۹ دی ماه جاری براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در منطقه اوریم در محور سوادکوه  ۱۹ نفر از سرنشینان این سانحه در دم کشته و ۲۴ نفر نیز مجروح شدند.
پلیس راه مازندران نقض فنی در ترمز و خطای انسانی را دلیل اصلی بروز این حادثه اعلام کرده است.
این سومین حادثه سقوط اتوبوس در محور سوادکوه در مازندران در چهار سال اخیر است که براثر آن بیش از ۴۰ نفر از مسافران جان خود را از دست می دهند.
در ۹ ماهه سال جاری افزون بر ۳۰۰ نفر براثر سوانح رانندگی در مازندران جان خود را از دست دادند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.