پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رگبارهای تابستانی تا امشب در مازندران/ احتمال سیلاب‌های محلی ناگهانی در مسیل‌ها و دره‌ها

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز انتظار داریم کماکان به‌دلیل عبور موج کم و بیش ناپایدار در ارتفاعات استان شاهد رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده، وزش باد در استان باشیم.

وی افزود: برای فردا در ارتفاعات استان احتمال رگبارهای پراکنده وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه احتمال سیلاب‌های محلی ناگهانی در مسیل‌ها و دره‌های استان وجود دارد، اضافه کرد:  تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نیز صعود به ارتفاعات منطقه در ساعات بعدازظهر و شب ممنوع است.

اسدی بیان کرد:از فردا تا روز پنج‌شنبه انتظار داریم جو نسبتا پایداری در آسمان استان حاکم شود و شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما باشیم.

وی یادآور شد: انتظار داریم طی این مدت دمای هوای مازندران در مناطق غربی تا ۳۳ و مناطق مرکزی و شرقی تا ۳۶ درجه برسد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز جمعه با شکل‌گیری تدریجی جریانات شمالی شاهد افزایش ابر در آسمان مازندران هستیم که تا روز یک‌شنبه شرایط برای بارش‌های پراکنده فراهم است.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز موج کوتاه، امشب افزایش موج و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا مناسب نیست.

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.