پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رگبارهای باران از فردا مهمان آسمان مازندران/ کاهش 4 تا 10 درجه‌ای دمای هوا

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز جو نسبتا پایدار در آسمان مازندران حاکم بوده که در ارتفاعات گاهی همراه با افزایش ابر و باتوجه به شرایط جغرافیایی در ارتفاعات استان شاهد رگبار باران باشیم.

وی افزود: بعدازظهر فردا با شکل‌گیری جریانات شمالی و همراهی آن با امواج ناپایدار تراز میانی انتظار داریم به‌تدریج شاهد وزش باد گاهی نسبتاشدید، بارندگی، کاهش دما (بین چهار تا 10درجه)  و احتمال رعد و برق  در آسمان مازندران باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه این وضعیت تا صبح چهارشنبه ادامه دارد، تصریح کرد: اختلال در عملیات برداشت شالی، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید در محورهای کوهستانی و احتمال رگبار شدید نقطه ای منجر به آب‌گرفتگی از پیامدهای این سامانه بارشی است.

اسدی بیان کرد: با توجه به این شرایط تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف کشاورزی، نظیر شالی‌کاران، باغداران، گلخانه‌داران، مرغداری‌ها و احتیاط در تردد جاده‌ای مورد تاکید است.

وی با اعلام اینکه از چهارشنبه از میزان ناپایداری هوا کاسته می‌شود، اضافه کرد: از روز چهارشنبه تا جمعه در برخی ساعات افزایش ابر داریم که به‌ویژه در ارتفاعات استان احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران از فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.