پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رونمایی از تیزر و نماهنگ ویژه اولین سالگرد شهید سلیمانی در بامداد ۱۳ دی در مازندران

0


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران طی گفت‌وگویی با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار پرافتخار و نامی ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش از تیزر و نماهنگ این شهید والا مقام رونمایی می‌شود.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار سرافراز ایران اسلامی و جبهه مقاومت و فرمانده ممتاز و چهره بین‌المللی گروه‌های مقاومت در منطقه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش به‌ویژه فرمانده رزمندگان حشدالشعبی شهید ابومهدی المهندس، گفت: ایدئولوژی، منظومه فکری، قدرت فرماندهی و ابعاد شخصیتی این سردار بزرگ و رشید اسلام طومار کشورهای مستکبر جهان را در هم پیچید.

شکریان تصریح کرد: حاج قاسم حتی با شهادت خود، یک بار دیگر پرچم انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت در منطقه و جهان را به اهتزاز در آورد، تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید سلیمانی در بیش از چهل و یک سال از عمر انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران با اشاره به فرار رسیدن ۱۳ دی ماه سالروز شهادت این شهید والا مقام و هم‌رزمان مجاهدش در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد توسط دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در منطقه و جهان، بیان کرد: این شهید والا مقام متعلق به ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی و همه ملت‌های آزادی‌خواه و مظلوم جهان اسلام است و تداوم راه این شهید عزیز به نابودی دنیای استکبار و ایادی آن خواهد انجامید.

این مسوول در پانزدهمین جلسه ستاد عملیات حاج قاسم با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر اولین سالگرد شهادت این شهید والامقام و هم‌رزمانش، تصریح کرد: از تولید تیزر و نماهنگ ویژه اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در ساعت یک و بیست دقیقه بامداد روز سیزدهم و در ساعت اولیه از شهادت این شهید والا مقام رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تقوا، اخلاص، ولایت‌مداری، انسان‌دوستی و دفاع از مظلومان مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی شخصیتی این شهید گران‌قدر بود و در تمامی بحران‌های منطقه‌ای و داخلی حضور فعال داشت و به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت در جهان است.

شکریان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همه شهیدان انقلاب، دفاع مقدس ، شهدای راه علم و فناوری هسته‌ای و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، تاکید کرد: امروز الگوگیری از مکتب حاج قاسم، سیره و منش ، سبک زندگی و گفتمان این شهید والا مقام می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و بحران‌ها در نظام اسلامی و حتی نقش‌آفرینی در معادلات مهم منطقه‌ای و حتی جهانی باشد.

به گزارش فارس؛ تیزر و نماهنگ ویژه اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی، توسط واحد برنامه‌ریزی و فعالیت‌های رسانه‌ای اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری سازمان صدا و سیمای مرکز طبرستان، سرپرستی خبرگزاری فارس ، مهر، رسا، دفاع مقدس، بلاغ ، تسنیم ،ایکنا و ایسنا در مازندران برنامه‌ریزی و تولید شده است.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.