پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

606 نفر مبتلا به ویروس کرونا در مازنداران/افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی مبتلایان به کرونا

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:براساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران که عصر امروز منتشر شد، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این خطه شمال کشور نسبت به ۲۴ ساعت قبل دو برابر بیشتر شد.

مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران دلیل روند تند صعودی را قطعی شدن آمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این استان و پیک ابتلا به این بیماری در استان مازندران در روزهای جاری و عدم رعایت برخی هشدارها و مصوبات  کارگروه پدافند زیستی و مقابله با کرونا استان مازندران از جمله عدم خروج از منزل، عدم ورود مسافران به استان، تعطیلی فروشگاهها و بازارها می دانند.

مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران  بر این باورند که بی توجهی به هشدارهای مصوبات پدافند زیستی و مقابله با کرونا در استان که براساس وضعیت استانی نسبت به ویروس کرونا تصمیم گیری می شود، باعث می شود تا کنترل این ویروس در استان دشوار شود.
رشد دو برابرای آمار مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته 
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران می گوید: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان براساس آخرین آمار به ۶۰۶ نفر رسید.
دکتر سید عباس موسوی روز شنبه افزود: آمار مبتلایان به ویروس کرونا  در ۲۴ ساعت پیش حدود ۳۰۱ نفر بود.
وی اضافه کرد : تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از بیماران مشکوک پس از بهبودی از بیمارستان و مراکز درمانی استان مازندران مرخص شدند و حدود ۸۰۰ نفر نیز همچنان در بیمارستان ها تحت درمان قرار دارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران آمار فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا را دراستان ۱۷ نفر بیان کرد که در مقایسه با آخرین آمار ، تعداد فوت شدگان نیز دو نفر افزوده شد.
دکتر موسوی با اعلام این مطلب که این روزها پیک ابتلا به ویروس کرونا در استان مازندران تلقی می شود، تنها راه حل برای غلبه بر این ویروس را رعایت هشدارها و عدم خروج از منزل بیان کرد و بار دیگر از مردم خواست در خانه بمانند.
وی تعطیلی دو روزه بازارهای استان به خصوص فروشندگان مایحتاج عمومی را مصوبات کارگروه مقابله با کرونا برای کنترل این ویروس در استان بیان کرد و بار دیگر از مسافران خواست تا به این خطه شمال کشور تا اطلاع ثانونی سفر نکنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.