پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر در مازندران مطلوب است

0

ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت:  اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح ساری که راکد مانده بود با مدیریت وزیر راه و شهرسازی در ۴ تقاطع در حوزه مناطق مختلف استان اجرایی می‌شود و در حال حاضر روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر در مازندران مطلوب است.

احمد حسین‌زادگان امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع‌های کنار گذر شمالی ساری با اشاره به اینکه بسیاری از تعطیل شده در سطح ملی توسط وزیر راه به حرکت درآمده است، اظهار کرد: اسلامی استاندار سابق مازندران همچنان والی این استان است و امیدواریم تمام راه‌های مواصلاتی به مرکز را بتوانیم فعال کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سوادکوه و هراز اقدامات زیرساختی انجام شده است، تصریح کرد: در شرایط بد مالی دولت و تحریم اجرای پروژه‌های وزارت راه در مازندران قوت گرفته است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: پروژه‌های نیمه کاره روستایی و مواصلاتی شریانی استان در  این دولت افتتاح شود.

۲ هزار و ۳۰۹ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در مازندران ثبت‌نام کردند

سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۰۹ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان ثبت‌نام کردند، گفت: این پروژه در ۲۳ شهر استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح امروز عملیاتی می‌شود، افزود: ۸۱۰ واحد مسکن مهر در ۱۲ شهر استان نیز بهره برداری می‌شود و در مجموع سهمیه مازندران از طرح اقدام ملی ۱۸ هزار واحد بوده که در فاز اول ۲ هزار و ۳۰۹ واحد کلنگ‌زنی شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.