پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روستاییان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند

از مردم خواستاریم در مصرف آب صرفه جویی کنند تا آب آشامیدنی قسمتهای دیگر روستا تامین شود.

0

 

ولاشی رییس شورای بخش چهاردانگه در مصاحبه با خبرنگار چهاردانگه ساری ضمن بیان مهمترین اقدامات موجود برای حل مشکل کم آبی در روستاهای چهاردانگه افزود اساسی ترین کار برای مردم تامین آب آشامیدنی در روستاها می باشد.

 

رییس شورای بخش چهاردانگه در ادامه اذعان داشت با توجه به مشکل کم آبی ایجاد شده اقدام دوم ما افزایش آبرسانی سیار است که با توجه به این وضعیت مشکل کم آبی کمتر می شود.

 

ولاشی با اشاره به اینکه خشکسالی‌های پی در پی، مصرف بالا و افزایش جمعیت فصلی مناطق روستایی موجب کمبود و تهدید منابع آب روستاها شده است افزود از مردم خواستاریم در مصرف آب صرفه جویی کنند تا آب آشامیدنی قسمتهای دیگر روستا تامین شود.

 

وی از مردم روستاهای چهاردانگه خواستار شد که در شرایط کم آبی از آب شرب جهت آبیاری مزارع و باغات استفاده نکنند افزود تانکر های سیار آبرسان نیز در دستور کار قرار گرفته تا وضعیت و شرایط موجود بیش از پیش بهتر شود.

 

ابراهیم ولاشی رییس شورای بخش چهاردانگه در پایان تاکید نمود از کمبود آب آشامیدنی روستاها آگاه هستیم و در صورت بروز هرگونه مشکل در روستاها علی الخصوص مشکل کم آبی اهالی مشکلات را به ما انتقال دهند تا با تانکر های سیار آبرسان حداقل مشکل کمبود آب آشامیدنی کمتر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.