پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روحیه ایثارگری کشور را طی چهار دهه به پیش برد

0

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی‌ اکبری روز جمعه در آیین معارفه امام جمعه جدید شهر ساری در مصلی امام خمینی (ره) این شهر افزود: این روحیه ایثارگری همچنان در مردم ایران وجود دارد و با این روحیه ملت توانست با پیروی از ولایت فقیه اهداف نظام را پیش ببرد.
وی ادامه داد: استان مازندران به عنوان سرزمین علویان نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید ایفاء کرد و همچنان نیز در تبعیت از ولایت فقیه  پیشتاز است و نقش خود را در پیشبرد نظام ایفاء می کند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز جمعه را از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: نماز جمعه اجتماع بزرگی از مسلمانان است که زمینه اتحاد و همدلی بین مسلمانان را فراهم کرده است.
حاج علی اکبری افزود: نماز جمعه به عنوان اجتماع بزرگ مسلمانان  پس از پیروزی انقلاب اسلامی رنگ واقعیت به خود گرفت و از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و زمینه ساز اتحاد بین مسلمانان شده است.
وی ادامه داد: اتحاد و انسجام ناشی از برپایی نماز جمعه توانست بسیاری از اهداف نظام جمهوری اسلامی را پیش ببرد و امروز این اجتماع بزرگ دینی در حدود ۹۰۰ نقطه از کشور برگزار می شود.
حاج علی اکبری استقبال مردم از نماز جمعه را نیز از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: این صفوف متحد مسلمانان در نماز جمعه دل ها را به یکدیگر نزدیک می کند.
وی با اشاره به استعفای آیت الله نورالله طبرسی از نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه شهر ساری، اظهار داشت: آیت الله طبرسی در دو دهه نمایندگی ولی فقیه و چهار دهه امامت جمعه شهر ساری منشاء خدمات زیادی در استان مازندران بود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با قدردانی از خدمات آیت الله طبرسی که هم اکنون در بستر بیماری است، افزود: با تایید استعفای ایشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام محمدی لاییتی که از خانواده فقاهت نیز بوده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان منصوب شده که برای ادامه کار نیازمند همراهی مردم دارد.
حاج علی اکبری ابراز امیدواری کرد تا حضور نماینده جدید ولی فقیه در استان مازندران بتواند همانند گذشته زمینه ساز جذب جوانان به نماز جمعه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.