پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رفع مشکلات امروز نیازمند مدیریت انقلابی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه نماز جمعه قلب فرهنگی شهر و قرارگاهی برای ایمان، تقوا و اخلاق در جامعه است، از اهداف تشکیل نمازجمعه را گسترش کمی و تعمیق کیفی به منظور ارتقای آگاهی جوانان و نوجوانان نسبت به امور عبادی سیاسی و نیز تبعیت کامل از ولایت فقیه برشمرد.

وی با بیان اشاره به سالروز تشکیل اقامه به برکات تشکیل آن اشاره و اضافه کرد: نماز جمعه سرمایه مردم و دارای ساختار تعریف‌شده‌ای است که در اساسنامه آن به صورت نمودار تشریح شده است.

وی بیان داشت: در خطبه‌های نمازجمعه مصالح مسلمین، مطالبات و مشکلات مردم بیان می‌شود و این آئین در ۴۱ سال گذشته توانست در بیان مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه موفقیت‌های بزرگی کسب کند.

روحانی در بخشی دیگر از سخنانش به انتخابات‌های آینده ریاست جمهوری و شورا اشاره کرد و گفت با توجه به سخنان مقام معظم رهبری تنها راه حل برون رفت از مشکلات جامعه امروزی، مدیر انقلابی فارغ از مسائل جناح بندی بوده که برگرفته از الگوی نظام است.

امام جمعه بابل ادامه داد: آنچه که باعث عقب ماندگی این شهرستان در سال‌های اخیر شده است عدم مدیریت و نبود همدلی بین دو نماینده این شهرستان بوده است که جای بسی تأسف دارد که باعث شدند این شهرستان از بالندگی و رشد خویش باز بماند.

کد خبر 4983463
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.