پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رسیدگی به بیش از ۴ هزار گزارش مردمی در ساری

اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان ساری از رسیدگی به بیش از ۴ هزار مورد گزارش مردمی درخصوص تخلف واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان ساری خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی، اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان ساری از رسیدگی به بیش از ۴ هزار مورد گزارش مردمی درخصوص تخلف واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان ساری خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای اهداف نظارتی این اداره در ده ماهه سالجاری بیش از ۱۱ هزار واحد اقتصادی مورد نظارت و بازرسی صورت گرفت که از این تعداد ۲۵۷۰ مورد متخلف شناخته شدند.

هادی نژاد ارزش ریالی پرونده های متشکله را بیش از ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پرونده های متشکله جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری تصریح کرد: روند نظارت و بازرسی در این اداره تعطیل بردار نیست و بازرسان کشیک در عصر ها نیز در بازار حضور دارند و به شکایات واصله به ستاد خبری (تلفن ۱۲۴) رسیدگی می نمایند.

هادی نژاد از شهروندان گرامی خواست تا در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی مراتب را با تلفن ۱۲۴ یا با شماره ۳۳۲۹۹۵۳۰ اعلام نمایند تا رسیدگی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.