پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رسانه ها قدرت جذب آرای خاموش جامعه را دارند

0

 قربانعلی ولی زاده بورا روز یکشنبه در نشست خبری که با حضور دادستان و مسوولین امنیتی شهرستان در فرمانداری بابل برگزار شد، افزود: اثرگذاری فضای مجازی و رسانه ها در جامعه به اندازه ای اهمیت دارد که به خاطر سرعت انتشار خبر و سهولت دسترسی می توان مردم را به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری تشویق کرد.

وی گفت: رسانه ها با معرفی شاخص های کاندیدا های برتر ضمن تشویق مردم به حضور اکثریت در انتخاب فرد اصلح هم می توانند کمک کار مردم باشند.

وی ضمن بیان اهمیت فضای مجازی و رسانه ها در گرم کردن تنور انتخابات بیان داشت:  انتظار ما این است که رسانه‌ها اخلاق انتخاباتی را مد نظر قرار دهند و از تخریب نامزدها پرهیز کنند .

 فرماندار بابل گفت:  فضای مجازی آسیب‌هایی را هم در ایام انتخابات به خصوص قبل از فرا رسیدن تبلیغات رسمی نامزدها به همراه دارد که خوشبختانه اصحاب رسانه بابل به این امر اشرافیت کامل دارند .

 ولیزاده افزود: طبق قانون انتخابات کارکنان و روسای  ادارات در ساعات اداری حق تبلیغ برای کاندیدای خاص را ندارند و مجدانه از رسانه‌ها می خواهیم که با اطلاع رسانی در این بخش ستاد انتخابات شهرستان را یاری کنند .

وی  گفت: لیست ۶۳ نامزد برای بررسی صلاحیت به هیئت نظارت استان معرفی شد که یکی از داوطلبان امروز انصراف داده است .

 ولی زاده ادامه داد:  اعتقاد ما این است که اگر تعامل سازنده بین دستگاه‌های اداری و رسانه‌ها برقرار باشد پیشرفت و توسعه پایدار شهرستان بابل حاصل می شود  و عبور از چالش‌ها هم راحت تر انجام می شود .

 شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر می باشد و همچنین این شهرستان دو نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.