پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رزمایش «همدلی و احسان» در مازندران برگزار شد

0

سید رضا هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امان (ره) در اجرای تصمیمات قرارگاه رزمایش مومنانه، با اجرای رزمایش همدلی و احسان، توزیع یک میلیون بسته مواد غذایی با محوریت نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه شهرستان‌ها را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: توزیع ۳۰ هزار بسته غذایی شامل ۱۰ کیلو برنج، دو عدد مرغ، چهار بسته ماکارونی، یک عدد رب، سه بسته عدس نخود و لوبیا و … از بهترین و مرغوب ترین محصولات غذایی تولید کارخانه‌های غذایی و باغات داخل کشور برای محرومین استان در دستور کار قرار گرفت و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین در قرار گاه‌های همدلی و احسان با محوریت نماینده ولی فقیه، اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان و نیروهای جهادی در استان، به هر میزان خیرین استان در این رزمایش مشارکت کنند، ستاد نیز به همان میزان مازاد بر بسته‌های اعلامی مشارکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از مهر در رزمایش همدلی و احسان که در مصلی ساری برگزار شد، سخنران عنوان کردند: تلاش‌هایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای رفع چهره محرومیت از کشور و عبور ازبحران ها موجب عصبانیت وزارت خارجه آمریکا و هجمه علیه ستاد شده است.

کد خبر 4915162
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.