پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رزمایش مواسات« کمک مومنانه و بخشش ایرانیان» در چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، رزمایش مواسات که در قالب کمک مومنانه و بخشش ایرانیان امروز در مسجد جامع شهر کیاسر برگزار گردید با حضور سرهنگ یعقوبی فرماندهی  سپاه شهرستان ساری،سرهنگ عابدینی مسئول محترم حفاظت و اطلاعات سپاه شهرستان ساری، حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه محترم بخش چهاردانگه، دکتر نوروزی مدیرکل محترم کمیته امداد استان مازندران، دکتر جعفری بخشدار محترم چهاردانگه و سایر مسئولین بخش چهاردانگه و با رمز عملیاتی “یا_امیرالمومنین‌_(ع) ” به اجرا در آمد.
حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه محترم بخش چهاردانگه گفت: این رزمایش که مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی به تعداد بیش از ۴٠٠ بسته بین اقشار نیازمند بخش چهاردانگه بود با هدف کمک به این اقشار آسیب پذیر صورت گرفت.
ایشان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات همه مسئولین و خیرین بخش، مردم چهاردانگه را مردمی نجیب و خون‌گرم توصیف کرد و اظهار داشت: در گذر لحظه های زمان همچنان شاهد نوع دوستی و همدلی بین آحاد مردم جامعه خصوصا اهالی خونگرم بخش چهاردانگه هستیم.
حجت الاسلام جلایی گفت: در طول ماه مبارک رمضان انشاالله با یاری همه‌ی مسئولین و خیّرین بخش، مراحل بعدی توزیع بسته های معیشتی بین سایر اقشار آسیب پذیر بخش را خواهیم داشت.
ایشان در پایان نیز اظهار داشت: بسته های معیشتی این مرحله در روستاهای دهستان های گرماب، مرکزی و پشتکوه چهاردانگه توسط فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری توزیع می شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.