پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیرکل دامپزشکی مازندران
رزمایش جهاد دامپزشکی در ۱۹ روستای چهاردانگه ساری برگزار می شود

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: رزمایش جهاد دامپزشکی به یاد شهید جمهور و شهدای خدمت در ۱۹ روستای منطقه چهاردانگه ساری برگزار می شود.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، حمزه آقاپور کاظمی عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران درباره برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی گفت: سلسله رزمایش‌های جهاد دامپزشکی سربازان حضرت زهرا (س) استان مازندران به یاد شهید جمهور و شهدای خدمت در ۱۹ روستای منطقه چهاردانگه شهرستان ساری با همکاری فرمانداری شهرستان ساری، بخشداری چهاردانگه، بسیج شهر کیاسر و پشت کوه چهاردانگه و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این رزمایش گفت: بالغ بر ۴۵ هزار دام در ۱۹ روستای منطقه چهاردانگه شهرستان ساری از ۱۹ الی ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ واکسینه می‌شوند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با تاکید بر اینکه کلیه خدمات ارائه شده در این رزمایش به صورت رایگان خواهد بود گفت: در این رزمایش با هدف یاری رساندن به مناطق محروم و کم برخوردار و با یاد خدمات صادقانه رئیس جمهور مردمی شهید حضرت آیت الله رئیسی، علاوه بر واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین خدمات دیگری همچون سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن دامی، آموزش بهره‌برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام ارائه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.