پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رزمایش الی بیت‌المقدس در شهرهای مازندران برگزار شد

رزمایش الی بیت‌المقدس با اجرای مانور و انجام تاکتیک‌های نظامی و شکست دشمن فرضی، در شهرهای استان مازندران برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از تسنیم،، عصر امروز رزمایش الی بیت‌المقدس عصر امروز در شهرهای ساری، جویبار، قائم‌شهر، میاندورود، نکا، بهشهر و گلوگاه برگزار شد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران در این رزمایش اظهار داشت: حقیقت بسیج دفاع از انقلاب و پاسداری و حراست ازارزش انقلاب اسلامی است.

 

سرهنگ جواد بخشی افزود: بسیج آن قدر در جامعه حائز اهمیت بوده که امام خمینی(ره) دستور تشکیل این نهاد را در آذر ۵۸ دادند, در صورتی که جنگ در سال ۵۹ آغاز شد.

 

وی گفت: کار بسیج دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب بوده و در نتیجه امام راحل بسیج را برای حفظ و مصون ماندن انقلاب در برابر تهدیدات داخلی و خارجی صلاح دیدند و دستور تشکیل این نهاد را صادر کردند.

 

بخشی تصریح کرد: رزمایش کوی و برزن گردان‌های بیت المقدس در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ آبان‌ماه به مدت ۳۶ ساعت در استان مازندران انجام شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه دشمنان باید بدانند مردم به ویژه بسیجیان این کشور آماده مقابله با هرگونه تهدیدات هستند, گفت: هدف این رزمایش تمرین تاکتیکی حفظ و انسجام سازمانی، ارتقا روحیه خدمت همدلی و افزایش توان رزم بسیجیان است.

 

وی افزود: با توجه به انتخابات هفتم اسفند نشست‌های بصیرتی و روشنگری اعضای بسیج در پایگاه‌های سطح  شهرستان برگزار می‌شود.

 

بخشی بیان داشت: سپاه در دفاع از آرمان‌های انقلاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی نقش بسزایی در جامعه دارد به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی که از دغدغه‌های حضرت آقا بوده، تلاش می‌کنیم به درستی آن را در استان محقق کنیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: برگزاری کارگاه کارآفرینی و ایجاد اشتغال جوانان از اهداف این طرح‌های  اقتصادی بوده که تاکنون صدها طرح بسیج شامل پرورش مرغ محلی، پرورش دام سبک، پرورش دام سنگین، ماهیان سردآبی و گرمابی پرورش زنبور عسل در شهرستان  افتتاح  شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.