پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه شهدا با تبعیت از رهبری معنا دارد

0

به گزارش خبرنگار مهر سردار ابوالفضل مسجدی بعدازظهر شنبه در شانزدهمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر و بزرگداشت آیت‌الله شهید هاشمی نژاد و آیت الله سیدصابر جباری امام جمعه فقید بهشهر در مصلی بهشهر افزود: شهدای ما با الگوبرداری از اهل بیت علیه السلام و روشنگری‌های عالمان دینی در مسیر شهدا و ایثارگران گام نهاد و الگوی همگانی شدند.

وی اظهار کرد: فرزندان شما به امام و رهبری و مراجع گردن سپردند و مردانه وارد نبرد با دشمن تا دندان مسلح شده و جانانه ایستادند و الگوی جوامع مختلف هستند.

این فرمانده دوران مقدس با بیان اینکه شهدای ما با تأسی از علمای بزرگ و مراجع در راه مقابله با دشمنان گام نهادند؛ خاطرنشان کرد: همه ما باید با بصیرتی که مدنظر رهبری است در ادامه مسیر شهدا و انقلاب گام نهاده تا انقلاب را به صاحب امر خود برسانیم.

مسجدی با اشاره به ویژگی‌های امام جمعه فقید بهشهر واینکه حضور فعال در جبهه‌های نبرد در کنار رزمندگان داشت؛ افزود: حضور این عالم عامل در میان رزمندگان دلگرمی آنان بود و بصیرت و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ایشان بود.

وی با اشاره به برخی ناعهدی ها و دسیسه‌ها برای ناکارآمد جلوه دادن ولایت در جامعه اظهار کرد: امروز همان تفکر بنی امیه برای ناکارآمدی ولایت دست در دست دشمنان خارجی داشته است و توجه به اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق و فساد ندارد و توجهی به دغدغه رهبری در فضای فرهنگی نمی‌شوند.

وی افزود: در چنین شرایطی ما هم نباید ساکت بنشینیم و نباید اجازه دهیم تفکر بنی امیه جولان دهد.

مسجدی گفت: علما و شهدا با بصیرت پای دین و اسلام و ارزش‌ها ایستادند و در ادامه راه آنان ما باید ادامه دهنده این راه و روش آن باشیم.

کد خبر 5033327
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.