پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه دسترسی ۱۲ روستای مرزن آباد چالوس بازگشایی شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، بخشدار مرزن آباد با اشاره به بارندگی شدید روز گذشته و طغیان رودخانه در منطقه دهستان کوهستان،گفت: راه دسترسی اهالی ۱۲ روستای دهستان کوهستان غرب مرزن آباد چالوس به همت راهداری چالوس و با ترمیم پل «واسپول» بازگشایی شد.

محمدرضا محمدحسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش باران چند روز گذشته و طغیان رودخانه در دهستان کوهستان مرزن آباد اظهار کرد: طغیان رودخانه موجب از بین رفتن مصالح پل و جابجایی لوله‌هایی که از قبل برای تردد کار گذاشته شده بود، شد.

وی افزود: طغیانی شدن رودخانه متاسفانه پل«واسپول » نقطه اتصال ۱۲ روستا را از بین برد و سبب قطع ارتباط اهالی این ۱۲ روستا با مرکز بخش شده بود.

بخشدار مرزن آباد گفت: با تلاش راهداری چالوس ،دهیاری و اهالی ساعت ۹ شب گذشته با نصب باکس مربع شکل این پل بازگشایی شد و تردد به صورت عادی جریان دارد.

محمدحسینی علت طغیانی شدن رودخانه را بارش باران و آب شدن برف‌ها در بالادست عنوان کرد و گفت: هنوز پل واسپول به طور اساسی ساخته نشده و امروز یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این دهستان آن است که با هر بارندگی و طغیانی شدن رودخانه این پل تخریب شده و آنان برای رفت و آمد دچار مشکل می‌شوند.

وی با تاکید براینکه برای تکمیل پل نیمه‌کاره واسپول نیازمند اختصاص اعتبار مورد نیاز از سوی مدیریت بحران استان هستیم، بیان کرد: طبق گزارش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس، تکمیل این پل نیازمند حدود ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، واسپول، مچر، دز ماکتی، نوکرس، الیت، انگوران، پولادکوه، علی‌آباد، گیجان، پولادکوه سر ، چهارباغ و علی آباد جزو روستاهای کوهستان غرب بخش مرزن‌آباد چالوس هستند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.