پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه دسترسی به چشمه سورت آماده شد

فرماندار ساری با بیان اینکه 1312 نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی شهرستان ساری بازدید کردند، گفت: اتفاق خوبی در چشمه سورت افتاد و راه دسترسی به این چشمه آماده شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از فارس ، جواد واحدی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد سفر شهرستان ساری اظهار کرد: با همدلی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و انجام وظیفه در حقوق دولت و ملت نسبت به یکدیگر، شعار سال مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم.

 

وی با بیان اینکه توافقات به سمت توافقات سیاسی است، گفت: مباحث فنی بین 1+5 به سرانجام رسیده و باید با اجرایی کردن شعار رهبری، منافع ملی را دنبال کنیم.

 

فرماندار ساری با بیان اینکه ستاد سفر شهرستان ساری از 25 اسفندماه آغاز به کار کرد، افزود: 13 کمیته در این ستاد فعالیت می‌کنند و براساس آخرین گزارش، دو میلیون ورودی استان بود و 123 هزار و 530 نفر اقامت داشتیم.

 

این مسئول با اشاره به اینکه 64 نانوایی به صورت کشیک مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: سال گذشته مشکلاتی در این حوزه داشتیم که امسال نسبت به رفع این مشکل اقدام کردیم.

 

فرماندار ساری با بیان اینکه محورهای ورودی شهرستان ساری از چهار سمت باز است، تصریح کرد: اعتراض خاصی از سوی شهروندان و گردشگران نداشتیم.

 

واحدی با اشاره به اینکه با فعالیت شهرداری، در شهر ساری فضای عید و فاطمی داریم، ادامه داد: هلال‌احمر هم با سه کمپ در ساری در حال فعالیت است.

 

وی با بیان اینکه 1312 نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی شهرستان ساری بازدید کردند، تصریح کرد: اتفاق خوبی در چشمه سورت افتاد و راه دسترسی به این چشمه آماده شد.

 

این مسئول در پایان عنوان داشت: از 29 اسفند نزدیک به دو هزار نفر در ستاد اسکان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری ساکن شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.