پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه اندازی کاروان غدیر در بخش چهاردانگه

سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه از راه اندازی کاروان غدیر با شعار #من _غدیری _ ام و #غدیر محور وحدت در جهان اسلام در هفته آتی خبر داد.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه بمناسبت نزدیک شدن به عید بزرگ مسلمانان عید غدیر در راستای وحدت آفرینی بین آحاد مسلمانان و خاصه مردم خونگرم، ولایی و همیشه در صحنه ی بخش چهاردانگه از برگزاری کاروان غدیر در بخش چهاردانگه خبر داد.

وی اظهار داشت: در راستای حرکت به سمت فرهنگ سازی اجرای مراسمات سیار و با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا، کاروان غدیر در هر سه دهستان بخش چهاردانگه طی روزهای ماقبل غدیر تا روز عید برگزار خواهد شد.

ایشان ادامه داد: حضور در گلزار شهدا ،دیدار با خانواده معظم شهدای سادات ، مولودی خوانی،نصب پرچم های غدیر در روستاها، قرائت آیات ولایت، برگزاری مسابقات فرهنگی و اجتماعی و سخنرانی های کوتاه و نیز شناساندن قشر نوجوان و جوان با فرهنگ غدیر و وحدت با حضور در برخی روستاهای این بخش برگزار خواهد شد.

سرگرد نبوی در پایان نیز اظهار داشت: دهستان گرماب با حضور امام جمعه ،بخشدار و حوزه بسیج نبی اکرم (ص) ،دهستان مرکزی با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کیاسر و حوزه بسیج امام حسن مجتبی(ع) و در دهستان پشتکوه نیز قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و حوزه مقاومت بسیج عشایری این دهستان برگزار کننده ی کاروان غدیر خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.