پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی سیستم دیجیتال تلویزیونی در دودانگه ساری

طی یک ماه آینده سیستم دیجیتال تلویزیونی در منطقه دودانگه ساری راه‌اندازی می‌شود.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، داریوش ذلیکانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به وجود 56 روستا و یک شهر در منطقه دودانگه ساری، افزود: این منطقه فاقد امکانات صدا و سیما است.

 

وی با بیان اینکه در برخی از نقاط منطقه دودانگه ساری فقط دو شبکه نمایش داده می‌شود و برخی دیگر چهار شبکه است، اظهار داشت: مقرر شد با همکاری سپاه و بخشدار منطقه دودانگه پس از مکان‌یابی صداوسیما، برای نصب سیستم دیجیتال تلویزیونی برای راه‌اندازی 21 شبکه سراسری صدا و 21 شبکه سراسری سیما در این منطقه اقدام شود.

 

فرمانده سپاه منطقه دودانگه ساری بیان‌ داشت: روز پنج‌شنبه 25 مهر ماه امسال با حضور مدیرکل صداوسیما به‌همراه معاونان مکان‌یابی از منطقه صورت می‌گیرد و  قرار است طی یک ماه آینده سیستم دیجیتال صدا و سیما در منطقه راه‌اندازی شود.

 

ذلیکانی یادآور شد: سیستم دیجیتال صداوسیما در بالاترین ارتفاع منطقه دودانگه روستای مرگاب راه‌اندازی می‌شود.

 

وی با اشاره به بازدید به‌عمل آمده از قارن‌سرا دورترین روستای منطقه دودانگه ساری و روستای بنافت، گفت: مقرر شد با همکاری سپاه و بخشدار منطقه چهار شبکه آنالوگ راه‌اندازی شود.

 

فرمانده سپاه منطقه دودانگه ساری تصریح کرد: همچنین قرار است با همکاری دهیاری و شورای سنگده سیستم دیجیتال در این منطقه نیز راه‌اندازی شود.

 

ذلیکانی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی ایستگاه تلویزیونی در روستای مرگاب 40 روستای منطقه دودانگه و برخی از روستاهای منطقه چهاردانگه ساری از امکانات سیستم دیجیتال بهره‌مند می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه بحث فرهنگی منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های سپاه محسوب می‌شود، اذعان ‌داشت: با توجه به این مهم پیگیری برای راه‌اندازی سیستم دیجیتال ضرورت دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.