پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راهپیمایی دفاع مقدس تا دفاع از حرم در مرکز استان مازندران

فرمانده سپاه ساری در تشریح مراسمات گرامی‌داشت سوم خرداد در مرکز استان مازندران، گفت: حضور حماسی بسیجیان استان با شعار ” استمرار حرکت شهیدان، ادامه حماسه سوم خرداد تا حماسه محور مقاومت ” و ” دفاع مقدس تا دفاع از حرم ” عصر چهارشنبه ۵خرداد در ساری برگزار می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه: سرهنگ پاسدار علی خادم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری در گفت‌وگو با خبرنگار عصرساری، با اشاره به حماسه سوم خرداد، گفت: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی، از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره لزوم یادآوری فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس به نسل جوان، اظهار کرد: اگر ما امروز وارث سرمایه ارزشمند ایثارگری در کشور جمهوری اسلامی ایران هستیم برگرفته از مکتب تعالی بخشی است که در صدر اسلام با هدف نجات انسانها، ترویج دین مبین اسلام و شرافت و عزت انسانی حرکت کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان ساری در ایام گرامی‌داشت سوم خرداد برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسمات با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

 

خادم با اشاره به به حماسه سوم خرداد به   اظهار داشت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، حضور حماسی بسیجیان استان با شعار ” استمرار حرکت شهیدان، ادامه حماسه سوم خرداد تا حماسه محور مقاومت ” و ” دفاع مقدس تا دفاع از حرم ” عصر چهارشنبه ۵خرداد در ساری برگزار می‌شود.

 

وی در پایان افزود: این راهپیمایی با حضور گردان‌های بسیجی مرکز استان و تمام عاشقان دفاع از حرم اهل‌البیت(ع) ساعت ۵عصر از میعادگاه‌ شهدای مازندران، حسینیه عاشقان کربلا آغاز می‌شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.