پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رامسر مهیای حضور مسافران نیست/ توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین تقی پور ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری که در اردوگاه شهید چمران رامسر برگزار شد با بیان اینکه قدر شناسی نعمت‌های خداوند از سوی بندگان بسیار مهم است گفت: کمک مومنانه سپاه عمل بسیار ارزشمند بوده که سبب شاد کردن دل مسلمانان می‌شود.

وی با انتقاد از حضور مسافران باتوجه به گستردگی شیوع کرونا تصریح کرد: مسافران از حضور در شهرستان رامسر خودداری کنند تا به شرایط مطلوب برسیم.

وی افزود: عده‌ای برای بازگشایی روز بازار و واحدهای اقامتی به من مراجعه کردند و با توجه به شیوع و گسترش کرونا تا اطلاع ثانوی از بازگشایی آن معذور هستیم.

توزیع ۱۲۰۰ سبدکالا بین نیازمندان

سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر نیز در جلسه شورای اداری گفت: با تلاش فرماندار و گروه‌های جهادی در قرارگاه پدافند زیستی سردار سلیمانی در ۵ حوزه اصلی قرارگاه سفیران سلامت مدافعان سلامت پشتیبان سلامت کمیته مراقبان سلامت همراه با مدافعان سلامت پیشگام بودیم.

وی افزود: بسیج و گروه‌های جهادی آماده به کار هستند تا با قدم‌های مؤثر شاهد تحول باشیم.

سرهنگ خمسیه تصریح کرد: در مرحله اول کمک مومنانه ۱۲۰۰ سبد کالا بین نیازمندان توزیع شد و به ۳۰ مشاغل آسیب دیده کارت خرید و سبد کالا داده شد.

محمد صادق امینی رئیس آموزش و پرورش رامسر نیز اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی در مدارس تدیبل به فاجعه شده است.

وی افزود: مطالبات تأمین اجتماعی از آموزش و پرورش به سرانجام رسید و برنامه‌های ویژه و جدید آموزش و پرورش سبب ارتقای سطح علمی دانش آموزان شد.

وی با اشاره به اینکه با ظرفیت مردمی و اقتصادی پروژه‌های نیمه کاره گذشته ساماندهی شد، گفت: پروژه‌های بزرگی در شهر و روستا به همت آموزس و پرورش و خیرین در حال بهره برداری است.

برگزاری کلاس‌های مجازی آموزشی

رئیس آموزش و پرورش رامسر تصریح کرد: آموزش و پرورش منابع قابل دسترسی و استفاده برای درآمد پایدار است که در قالب بوم گردی و بخش تولید با هدف کمک به جامعه و توسعه کسب و کار فعالیت دارد.

وی با تاکید بر توانمند سازی نیروی انسانی و بروز کردن اطلاعات معلمان گفت: در حالی که کشورها و جوامع تحت تأثیر عوارض ویروس کرونا هستند کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شد و این نشان از توانمند سازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش است.

امینی نیا درباره آموزش دانش آموزان در فضای مجازی خاطر نشان کرد: نگران اتفاقات نامیمون در فضای مجازی بودیم اما دانش آموزان در حوزه‌های مختلف خوش درخشیدند و در یک بخش قرآنی ۸۰۰ اثر در شهرستان رامسر داریم که جز سرمایه‌های کشور است.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در مدارس تدیبل به فاجعه شده است تصریح کرد: خانواده‌ها با مدیریت تربیت فرزندان در کاهش آسیب‌های اجتماعی کوشا باشند.

کد خبر 4917860
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.