پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس جدید شورا شهر کیاسر انتخاب شد

مهندس روح اله یوسفی کیاسری با رای قاطع اعضای شورا به عنوان رئیس جدید شورای شهر کیاسر انتخاب شد.

8

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ، مهندس روح اله یوسفی کیاسری با رای قاطع اعضای شورا به عنوان رئیس جدید شورای شهر کیاسر انتخاب شد.

 

با اتمام سال سوم دوره چهارم شورای اسلامی شهر کیاسر، جلسه ای به منظور انتخاب رییس جدید شورای اسلامی شهر کیاسر برگزار شد. در این جلسه مهندس روح اله یوسفی به عنوان رییس جدید شورای اسلامی شهر کیاسر انتخاب شد.

 

انتخابات هیئت رئیسه شورا شهر کیاسر برای سال آخر دوره چهارم صبح پنج شنبه با حضور بخشدار چهاردانگه در دفتر شورای شهر کیاسر برگزار شد و مهندس روح اله یوسفی با رای اکثریت اعضای شورا تا پایان دوره چهارم به سمت رئیس شورای شهر کیاسر انتخاب شد.

 

همچنین آقای محمد آهنگری به عنوان نائب رئیس و آقای نقی شریعت نژاد به عنوان سخنگوی این شورا انتخاب شدند.

 

yazdani-1

 

8 نظرات
  1. شهروند ناظر می گوید

    وضعیت جذب نیرو در شهرداری چگونه است آیا هرکسی می تواند وارد شود آیا در این خصوص عدالت رعایت می شود!

    1. شهرياران می گوید

      تا جایی که ما اطلاع داریم گرفتن نیرو در شهرداری از طریق آزمون و مطابق دستورالعمل استانداری می باشد چون تعدادی از دوستان در آزمون اخیر شهرداری کیاسر شرکت کردند و برخی قبول و برخی به عنوان ذخیره می باشند به نظر نمی رسد در این خصوص بی قانونی صورت گیرد.

  2. شهروند 2 می گوید

    از زحمات برادر فرهنگی و نویسنده ی توانای شهرمان ،جناب آقای شریعت نژاد معاون محترم اداره آموزش و پرورش چهاردانگه که با وجود مشغله و مسؤولیت شغلی در خدمت شهروندان بودند سپاسگزاریم و برای ایشان توفیق روز افزون همراه با صحت و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم ایشان از افتخارات شهر کیاسر هستند.

  3. حمید فضلی می گوید

    انتخاب شایسته جناب آقای مهندس یوسفی را بعنوان رییس شورای شهرکیاسر تبریک عرض مینمایم. فضلی شورای اسلامی روستای سرخ ولیک

  4. a.s می گوید

    جناب مهندس یوسفی
    تبریک و آرزوی توفیق برای جنابعالی دارم.
    امیدوارم برای شهر مثمرثمر باشید.

  5. احمد کفشگر کیاسری می گوید

    با سلام با تشکر از جناب استاد نقی شریعت نژاد ،انتخاب جناب آقای مهندس یوسفی را به عنوان رییس شورای اسلامی شهر کیاسر تبریک گفته وآرزوی توفیق وسعادت وپیروزی برایشان مسالت داریم قطعا حضور برادر ساعی مهندس یوسفی رایحه آبادانی مضاعف را خبر می دهد …

  6. رضا می گوید

    ((هوالحق))
    باسلام واحترام
    ضمن سپاس اززحمات چندساله اعضای محترم شورای اسلامی وبخشداربسیجی وفرهنگی وخسته نباشیدخدمت ریاست محترم شورای اسبق جناب آقای شریعت نژاد،فرهنگی که درخدمت مردم شهرکیاسرومنطقه بوده وهمچنین عرض تبریک خدمت جناب آقای مهندس یوسفی کیاسری به جهت قبول مسئولیت سنگین ریاست محترم شوراکه می بایست ازجان مایه بگذاردجهت خدمت به منطقه محروم شهرکیاسرامیدوارم این عزیزکاردان وبسیجی ومردمی وبااصالت حق اله وحق الناس رادرسرلوحه کارخویش قراربدهدوعملکردخوبی رادرپایان کسب بنماید
    “به امیدحق ودرپناه ایزدمنان وآرزوی توفیق وسربلندی برای همه خدمت گزاران به این نظام مقدس”

    باحترام و سپاس یاعلی مددی

  7. كوهستان ساري می گوید

    از اعضای محترم شورای اسلامی شهر کیاسر بابت همدلی آن ها سپاسگزاری می شود امیدواریم در انجام پروژه های عمرانی و خدماتی در شهر عدالت رعایت شود و اعضای شورای شهر در این مدت باقی مانده از فرصت خدمت گزاری به همشهری های خود که ممکن است دیگر تکرار نشود نهایت سعی و تلاش را بکارببرند و مردم را محرم خود بدانند . بدون شک آنچه باقی می ماند عملکرد خوب آن هاست که ماندن نام نیک را هم در پی دارد . هوالعزیز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.